درحاشیه جلسه دولت

مهاجرانی: موضوع فیلترینگ در دولت در حال پیگیری است

سخنگوی دولت اعلام کرد: موضوع فیلترینگ در جلسه هیئت دولت مطرح شد و وزیر ارتباطات در حال پیگیری هستند.

به گزارش ایسنا، فاطمه مهاجرانی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۴۱ درصد از  پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ پرداخت شد.

وی همچنین از سفر معاون زنان رئیس جمهور به طبس خبر داد و هدف آن را دیدار با خانواده‌های داغدار حادثه معدن طبس اعلام کرد و افزود: در این سفر معاون رئیس جمهور بسته حمایتی مصوب دولت را در اختیار خانواده های داغدار حادثه معدن قرار می‌دهد تا کمی از فشار روحی آنها کم شود و مشکلات معیشتی آنها تا حدودی مرتفع شود.

سخنگوی دولت در ادامه با اعلام اینکه سه استاندار با تصویب هیئت وزیران انتخاب شدند، گفت: غلامسحین مظفری به عنوان استاندار خراسان رضوی، حسینعلی امیری به عنوان استاندار فارس و محمدرضا بابایی به عنوان استاندار یزد انتخاب شدند.

مهاجرانی همچنین به بیان آخرین وضعیت فیلترینگ در دولت چهاردهم پرداخت وخاطرنشان کرد: موضوع فیلترینگ در جلسه هیات دولت مطرح شد که وزیر ارتباطات در حال پیگیری است. رئیس‌جمهور بر همان عهدی که بستند، هستند.

مهاجرانی در ادامه تصریح کرد که پرداخت به گندمکاران هم مورد بررسی قرار می‌گیرد تا حل شود.

وی درباره سفرهای استانی رئیس‌جمهور نیز بیان کرد: برنامه سفر رییس‌جمهور در حال طراحی است. ایشان در این روزها چند سفر خارجی  مثل نیویورک، قطر و ترکمنستان داشتند و بعد از آن سفرهای استانی طبق برنامه ریزی انجام خواهد شد، البته نمی‌خواهیم در این سفرها قول‌هایی بدهیم که امکان تحقق آنها وجود ندارد، زیرا این مساله در درازمدت به اعتبار دولت خدشه وارد می‌کند  و رابطه دولت ملت هم دچار خدشه می‌شود.

وی در خصوص تعیین سقف جدید برای سوخت‌گیری خودروها در روزهای گذشته، گفت: ما در کشور ناترازی‌های جدی داریم، ولی همانطور که رئیس‌جمهور قول داده‌اند، قبل از کار کارشناسی هیچ تصمیمی گرفته نمی شود. بعد از حمله موشکی ایران اتفاقی که در مساله بنزین رخ داد به دلیل حجم زیاد تقاضا بود که باید مدیریت می شد.
سخنگوی دولت درباره تاثیر عملیات نظامی ایران بر بازار ارز نیز گفت: میزان تغییر در بازار ارز بسیار و کم بود. تغییر ۲-۳ هزار تومانی کم بود و بازار دچار نوسان جدی نشد.
انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۰
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 1403071814248
  • خبرنگار : 71480