سبزی: جمهوری اسلامی مانند کوه پشت مظلومان فلسطین و لبنان ایستاده است

ماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایطی که انگار خاک مرگ بر چهره حاکمان بی‌غیرت منطقه پاشیده‌اند و این مردگان متحرک حتی جرات محکوم کردن این جنایات را هم ندارند، جمهوری اسلامی به عنوان ام‌القرای جهان اسلام مانند کوه پشت مظلومان فلسطین و لبنان ایستاده است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام محمد سبزی در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس در نطق خود در واکنش به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی تصریح کرد: امروز رژیم ددمنش و کودک کش صهیونیستی موجودیت خود را در خطر دیده و دیوانه‌وار خانه‌های مردم بی‌گناه را بر سرشان ویران می‌کند و به دلیل ناتوانی در میدان رزم اقدام به ترور ناجوانمردانه رهبران مقاومت نموده که البته اقدام به ترور، استراتژی تاریخی این قوم است.

وی با بیان اینکه «واکنش در قبال جنایات صهیونیست‌ها متفاوت است»، افزود: آزادگان عالم و وجدان‌های بیدار دنیا این شرایط را برنمی‌تابند و خواستار برخورد جدی با این غده سرطانی هستند. انگار خاک مرگ بر چهره حاکمان بی‌غیرت منطقه پاشیده‌اند و این مردگان متحرک حتی جرات محکوم کردن این جنایات را هم ندارند در این شرایط اما جمهوری اسلامی به عنوان ام‌القرای جهان اسلام و مایه امید مستضعفان مانند کوه پشت مظلومان فلسطین و لبنان ایستاده است و مردم غیور ایران اسلامی از هر جناح و آیین نشان دادند که اهل مقاومت هستند چرا که اسرائیل به مثابه سگ هاری است که اگر بترسی حمله می‌کنند و اگر حمله کنی، فرار می‌کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهید سلیمانی فرمودند که «نترسید، نترسیم و نترسانید چرا که خدا با ماست» و با همین اعتقاد، ایمان و باور، سپاه پاسداران قهرمان ما با کمک سایر نیروهای مسلح سیلی محکمی بر صورت صهیونیست‌ها نواختند و نماز جمعه نصر نمایش اقتدار امامت و امت بود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه همچنین در بخش دیگری از نطق خود در تذکری به رئیس جمهور خواستار رسیدگی به بحران آب در حوزه انتخابیه خود شد و بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی از سوی بانک‌ها و اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تاکید کرد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403071814244
  • خبرنگار : 71489