اجرای طرح جمع‌آوری سد معبر در معابر خرم‌دره

شهردار خرم‌دره از اجرای طرح جمع‌آوری سد معبر در معابر خرم‌دره خبر داد.

امیرهوشنگ نوری‌آرا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه جمع‌آوری سد معبر در سطح شهر یکی از مطالبات مردمی است، اظهار کرد: همواره مسدود کردن معابر، پیاده روها و خیابان‌های پر تردد، عبور و مرور عابران و وسایل نقلیه را مشکل ساز و دچار کند شدن تردد و ترافیک می‌کند. لذا جهت جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، سهولت در تردد و نظم بخشیدن به آمد و شد در معابر، شهرداری اقدام به اجرای طرح رفع سد معبر و جمع‌آوری آن کرده است.

وی تصریح کرد: مسدود کردن معابر توسط دست‌فروشان و یا موانعی که توسط کسبه در معابر قرار می‌گیرد ضمن بوجود آوردن چهره ناموزون در سیما و منظر شهری باعث تضییع حقوق شهروندان و ایجاد ترافیک می‌شود که طرح جمع‌آوری سد معبر به‌صورت ویژه در دستور کار معاونت خدمات شهری قرار دارد.

شهردار خرم‌دره با بیان اینکه این طرح در خیابان امام خمینی(ره)، خیابان بهشتی، خیابان سید جمال‌الدین و ... تا زمان حصول نتیجه مطلوب، به صورت مستمر ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: در برخی از مواقع شاهد بروز مشکل برای سالمندان و افراد دارای معلولیت به واسطه همین سد معبرها هستیم، لذا از شهروندان به ویژه کسبه درخواست همکاری در این زمینه را داریم.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403071814239
  • خبرنگار : 50163