مربی ازبکستان: ایران یکی از تیم‌های پیشتاز آسیاست

مربی تیم ملی فوتبال ازبکستان، ایران را از تیم‌های برتر و پیشتاز آسیا می‌داند.

به گزارش ایسنا، ولادو رادمانوویچ، دستیار سرمربی تیم ملی ازبکستان در نشست خبری پیش از دیدار با ایران شرکت کرد و گفت: فردا با ایران بازی می‌کنیم. بازی با ایران همیشه جذاب و سخت بوده است. دلیلش هم این است که ایران یکی از تیم‌های پیشتاز آسیاست. ما بارها با آنها روبرو شده‌ایم و چیزهای زیادی در مورد این تیم می‌دانیم و شناختمان از ایران در واقع بالاست. متاسفانه کاتانچ به دلیل مشکلات سلامتی که دارد در نشست خبری حضور ندارد و نمی‌توانیم به طور کامل غیبت او را در بازی فردا اعلام کنیم و تلاش می‌کنیم او بتواند در مسابقه فردا حضور داشته باشد.

او در پاسخ به این سوال که ازبکستان چه تاکتیکی در بازی با ایران خواهد داشت گفت: تاکتیک‌های بازی را بر اساس شرایط جسمی و روحی بازیکنان در تمرین قبل از بازی فردا انتخاب می‌کنیم. آن وقت است که می‌دانیم هجومی بازی کنیم یا دفاعی. ما ۲ یا ۳ طرح تاکتیکی داریم. فردا می‌توانیم با ۳ یا ۴ مدافع بازی کنیم. در مورد مهاجمان هم هنوز تصمیم نگرفتیم با یک مهاجم بازی کنیم یا دو مهاجم.

او در بخش بعدی صحبت‌هایش درباره اوستون اورونوف گفت: اورونوف شرایط خوبی دارد. هیچ مشکلی ندارد و در تمرین نیز خوب بود.

مربی ازبکستان در پایان گفت: ما دائما با سرچکو کاتانچ در تماس هستیم و او تاکتیک و شیوه بازی را تعیین می‌کند. در این دیدار هم با او در تماس خواهیم بود و تصمیم می‌گیریم در صورتی که نتواند روی نیمکت باشد، در طول بازی با او در ارتباط باشیم.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403071814198
  • خبرنگار : 71460