شناسایی و انهدام باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۵۴۹ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات ویژه پلیس استان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ علیرضا دلیری در گفت و گو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در راستای کنترل تحرکات باندهای قاچاق موادمخدر، پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اشراف اطلاعاتی، فعالیت یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله مواد مخدر به مرکز کشور را داشتند شناسایی و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی انهدام این باند در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی استان افزود: در این رابطه با انجام اقدامات تخصصی مسیرهای تردد قاچاقچیان در محورهای فرعی شهرستان سراوان و خاش شناسایی و ماموران پلیس به طور هماهنگ و هدفمند با اجرای طرح مهار، مناطق مورد نظر را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و موفق شدند محموله ی مورد نظر را شناسایی کنند.

سرهنگ دلیری بیان کرد: پس از ورود ماموران پلیس، قاچاقچیان که در درگیری مسلحانه با پلیس تاب مقابله را نداشتند با رها کردن خودروها و موتورسیکلت ها و مواد افیونی در محل به اطراف متواری شده و طی بازرسی از محل، ۵۴۹ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۲ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و هرگز اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403071814169
  • خبرنگار :