این نمایشگاه تمام پاییز ادامه دارد

نمایشگاه گروهی «درخشش زیبایی ۲» تا پایان پاییز در هتل پارسیان آزادی برپا خواهد بود.

به گزارش ایسنا نمایشگاه «درخشش زیبایی۲» به کیوریتوری آرزو آزادی و فرشته زمانی فیروزی این روزها در هتل پارسیان آزادی برپاست. آثار ۱۴ هنرمند نقاش و مجسمه‌ساز در این نمایشگاه گروهی به نمایش درآمده است؛ آصف ابراهیمی، مسعود شکیبایی، رضا رازقندی، راد معصومی، مرتضی احمدنژاد، داوود میری، ژینوس شهیدی، ناهید مؤمن خانی، رامبد دهقانی پور تنها، فرشته زمانی فیروزی، مهسا مشایخی، رزیتا زاد مجید، آرزو آزادی و الهام نیاورانی از جمله این هنرمندان هستند. 

هر یک از هنرمندان حاضر در این نمایشگاه دو اثر را به نمایش گذاشتند که در ماه های آینده قابل بازدید است. این نمایشگاه گروهی تا پایان پاییز ۱۴۰۳ برپا خواهد بود. 

نشست تخصصی بررسی این نمایشگاه نیز ۲۶ مهرماه برگزار خواهد شد.

آرزو آزادی که تابستان گذشته با همراهی فرشته زمانی فیروزی، فصل نخست این نمایشگاه را با ترکیب هنرمندانی متفاوت در محل هتل پارسیان آزادی برگزار کرده، به موفقیت نمایشگاه «درخشش زیبایی۱» اشاره کرده و می‌گوید: «بعد از تجربه موفق نخستین نمایشگاه، خواستیم هنرمندان دیگری نیز در این رویداد حضور داشته باشند و انرژی هنرمندان دیگر هم در این رویداد جاری باشد؛ بر همین اساس تصمیم گرفتم این رویداد را ادامه دهیم و به همین سبب هر چند وقت یک بار با هنرمندان دیگری این نمایشگاه را که به نوعی درخشش زیبایی است در هتل پارسیان آزادی برپا کنیم.»

او درباره بازدید مهمانان خارجی از این رویداد هنری می‌گوید: «از آن جا که مخاطبان این هتل بیشتر میهمانان و گردشگران خارجی هستند، برپایی رویدادهایی هنری نظیر این نمایشگاه باعث می‌شود مخاطبان غیرفارسی زبان بیشتر با آثار هنری کشور ما آشنا بشوند.»

برای بازدید از نمایشگاه «درخشش زیبایی ۲» می‌توان تا پایان پاییز ۱۴۰۳ همه روزه به هتل پارسیان آزادی به نشانی تهران، بزرگراه‌ شهید چمران، تقاطع بزرگراه یادگار امام (ره) مراجعه کرد.

انتهای پیام 

  • چهارشنبه/ ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۵
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 1403071814157
  • خبرنگار : 71614

برچسب‌ها