برگزاری جشن پرواز بادبادک‌ها در ساحل خلیج فارس

کودکان بوشهری در ویژه برنامه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر و همکاری دستگاه‌های مرتبط با حوزه کودکان به مناسبت روز جهانی کودک بادبادکهای خود را در ساحل نیلگون خلیج فارس به پرواز درآوردند.

به گزارش ایسنا، جشن پرواز بادبادکها به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر مصادف با ۱۷مهرماه روز جهانی کودک با حضور کودکان، نوجوانان و خانواده ها در ساحل نیلگون خلیج فارس برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر شامگاه سه‌شنبه در حاشیه این برنامه اظهار کرد: ویژه برنامه جشن پرواز بادبادک‌ها در روز جهانی کودک و با شعار " برای کودکان، برای آینده" در ساحل خلیج فارس و در جوار پرچم بزرگ جمهوری اسلامی در میدان شهیدان رئیسعلی دلواری از ساعت ۱۷ آغاز شد و با استقبال ویژه کودکان تا پاسی از شب ادامه پیدا کرد.

سمیه رسولی افزود: همزمان با پرواز بادبادک‌ها غرفه‌های متنوع فرهنگی تفریحی همراه با آموزش به کودکان در ساحل برپا شد.

وی اظهار کرد: ایستگاه‌های نقاشی، مصرف بهینه آب، بازی و سرگرمی، شعر و نقالی از جمله برنامه‌های جانبی جشنواره بادبادک‌ها بود که مورد استقبال ویژه کودکان آینده ساز این دیار قرار گرفت.

رسولی ادامه داد: جشن پرواز بادبادک‌ها در بعضی شهرها و شهرستان ها مانند نخل تقی، عسلویه، دیلم و عالیشهر برگزار و به زودی در شهرهای دیگر نیز با همکاری دستگاه‌های مرتبط با حوزه کودکان برگزار می‌شود.

وی افزود: در ادامه برنامه‌های بزرگداشت هفته ملی کودک در بوشهر رصد اجرام آسمانی در ایستگاه ستاره‌شناسی، اکران پویانمایی‌های کانون پرورش فکری در مدارس، اهدا کتاب در دلوار شهرستان تنگستان از دیگر برنامه‌های شاخصی است که در چند روز باقیمانده از این هفته برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون استان یادآور شد: اجرای طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های کانون پرورش فکری، معرفی کتاب و کتابخوانی، کارگاه نوشتن خلاق و برپایی ایستگاه‌های شعر، نقاشی و سفالگری از دیگر برنامه‌های محوری هفته ملی کودک در استان بوشهر است که در این چند روز اجرایی شده است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۵
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403071814056
  • خبرنگار : 50963