سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان:

کانون پرورش فکری از ارکان اصلی انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی است

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ارکان اصلی انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا غلامی چهارشنبه ۱۸ مهر با حضور در دفتر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن تبریک هفته کودک و نوجوان بیان کرد: اجرای برنامه‌های خلاقانه در حوزه کودک و نوجوان تاثیر زیادی در ایجاد نشاط و تعمیق برنامه‌های انقلابی خواهد داشت و نقش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این زمینه بسیار حساس و پررنگ‌ خواهد بود.

وی افزود: خوشبختانه این کانون تا به حال تعامل مفید و سازنده‌ای با شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی در برگزاری مراسم و مناسبت‌های انقلابی داشته و از ارکان اصلی انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

در ادامه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان نیز گفت: خوشبختانه تلاش همکاران این کانون در چند ماه اخیر رشد کیفی در همه شاخص‌ها را در پی داشته و به عنوان نمونه در بخش حضور نوجوانان با رشد ۱۸۵ درصدی رتبه اول را در سطح کشور کسب کرده است.

رضا داوری خاطرنشان کرد: ایجاد خلاقیت و تولید آفرینش‌های هنری از مهمترین برنامه‌های این کانون به ویژه در ۱۳ آبان است که برنامه‌ریزی‌های لازم برای انجام این مهم در سال جاری نیز صورت گرفته است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403071814036
  • خبرنگار : 50176