مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

فعالیت عمومی در باشگاه خانگی ممنوع شد

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران هر گونه فعالیت‌های عمومی در قالب (هوم جیم) باشگاه خانگی را ممنوع اعلام کرد.

علی رجبی وندچالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: طبق گزارش‌های دریافتی، بسیاری از تخلفات در قالب باشگاه‌های خانگی روی می‌دهد و این در حالی است که باشگاه‌های خانگی مجوز رسمی از دستگاه‌های مربوطه ندارند.

وی افزود: به همین منظور استفاده عمومی و حضور افراد در هوم جیم ها تخلف است و طبق قانون با متولیان برپایی این نوع فعالیت‌ها برخورد خواهد شد.

رجبی اضافه کرد: انجام فعالیت‌های ورزشی در باشگاه‌ها و اماکن مشخص شده و دارای مجوز قانونی منعی ندارد اما اینکه افراد در مکان‌های خانگی اقدام به دایرکردن فعالیت‌های عمومی تحت عنوان باشگاه‌های خانگی داشته باشند، خلاف قانون است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران همچنین به نشست هم اندیشی و هماهنگی ویژه برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش امسال در سطح استان اشاره کرد و گفت: ورزش در ذات خود شادی و نشاط اجتماعی دارد و مجموعه ورزش و جوانان باید بتواند فرهنگ ورزش را در جامعه گسترش دهد.

رجبی افزود: کار در ورزش بسیار گسترده است و برای دستیابی به اهداف، یک مسئول باید خود را وقف مردم کند.

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های هفته تربیت بدنی اظهار کرد: در اجرای برنامه‌های هفته تربیت بدنی فکر و رویکرد جدید داشته باشیم و در همه شهرستان‌ها، باید ستاد هفته تربیت بدنی تشکیل و برنامه‌ها بصورت کیفی برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان در ادامه با تاکید بر توجه ویژه به ورزش مناطق آسیب پذیر بیان کرد: هفته تربیت بدنی فرصتی برای قدردانی از ورزشکاران، پیشکسوتان، مربیان، رسانه‌های ورزشی و زحمت کشان عرصه ورزش خواهد بود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۲
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403071814003
  • خبرنگار : 50616