کشف بیش از ۱۵۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری به قاچاق کالا اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۵۷۰ میلیارد ریال کالا قاچاق در استان کشف و ضبط شده است.

سردار حسین امجدیان به ضرورت استفاده از ظرفیت مردم در حوزه امنیت اشاره و اظهار کرد: امنیت پایدار حاصل مشارکت مردم و تمام دستگاه‌هاست، تجلیل از فعالان نمونه ترافیکی، تجلیل از نیروهای انتظامی، نشست با نخبگان و افراد اثرگذار در حوزه امنیت استان از جمله برنامه‌های هفته انتظامی در چهارمحال و بختیاری است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری به کاهش ۱۰ درصدی سرقت در استان اشاره کرد و افزود: کشف سرقت در این استان با ۱۷ درصد افزایش همراه بوده است.

امجدیان با بیان اینکه دستگیری مجرمان در حوزه‌های مختلف ۲۰ درصد نسبت به زمان مشابه سال گذشته افزایش یافته است، تصریح کرد: طی ۶ ماه گذشته ۲۹ باند سرقت در چهارمحال و بختیاری شناسایی و متلاشی شده است.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر اماکن عمومی و صنفی از ابتدای سال در استان ۲۰ درصد رشد داشته است، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۴ واحد صنفی متخلف با دستور قضایی پلمب شده است.

بیشترین تصادفات به علت بی‌احتیاطی رانندگان

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بیشترین تصادفات در استان در مسیرهای فرعی و بر اثر بی احتیاطی رانندگان است، گفت: نسبت به زمان مشابه سال گذشته فوتی تصادفات ۱۰درصد کاهش یافته است.

امجدیان به قاچاق کالا اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای امسال ۱۵۷۰ میلیارد ریال کالا قاچاق در استان کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه کالای قاچاق کشف شده لوازم خانگی، دستگاه‌های صوتی و تصویری و لوازم آرایشی است، عنوان کرد: از ابتدای امسال ۲۲ پرونده در حوزه قاچاق کالا در استان ایجاد شده است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری به تشکیل ۲۸۳ فقره پرونده در حوزه جرایم سایبری در استان اشاره کرد و افزود: بیش از ۱۱۴ متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳ درصد افزایش داشته است.

کشف ۱۲۶۹ کیلوگرم مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان

وی به قاچاق کالا اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای امسال ۱۵۷۰ میلیارد ریال کالا قاچاق در استان کشف و ضبط شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، امجدیان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۲۶۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان کشف و ۱۴۵۶ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون ۹ باند فروش مواد مخدر متلاشی، ۲۶ فقره محل فروش مواد مخدر پلمب و ۲۳ خودرو توقیف و روانه پارکینگ شده است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۰۷:۵۱
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403071813919
  • خبرنگار : 50975