مدیرعامل شرکت ملی پست:

توسعه خدمات با توجه با نیاز کشور شکل می‌گیرد

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: شرکت ملی پست به دلیل ماهیت خود بین سازمانی‌ترین سازمان کشور است بنابراین توسعه خدمت با توجه به نیاز کشور شکل می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، محمد احمدی _ مدیرعامل شرکت ملی پست _ در حاشیه نشست مدیران ارشد و صاحبنظران صنعت پست کشور به مناسبت روز جهانی پست اظهار کرد: به تعبیری پست را شریان نامرئی ارتباطات می دانند و در آستانه ۱۵۰ سال روز تأسیس اتحادیه جهانی پست هستیم و همین نشان دهنده قدمت شبکه پستی است.

وی افزود: همه تلاش خود را می کنیم و امیدواریم در انتهای کار آنچه که به عنوان عنوان برنامه داریم را تحقق کنیم. شرکت ملی پست به دلیل ماهیت خود بین سازمانی ترین سازمان کشور است بنابراین توسعه خدمت با توجه به نیاز کشور شکل می گیرد. 

احمدی گفت: سابقه موضوع خرید و فروش اینترنتی یا تجارت الکترونیک حداقل از ۴۰ سال قبل از اینکه اینترنت کاربردی شود، موضوع خرید از راه دور ایجاد شده بود. ما انتظار داریم برای ذی نفعان  شرکت ملی پس ذی نفعان ارزش افزا باشیم و آن را در ۵ گروه و موضوع دنبال می کنیم. 

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: هدف و نگاه ما این است که بتوانیم در شرکت ملی پست پایداری مالی ایجاد کنیم. این اولین محوری است که وزیر ارتباطات آن را از مجموعه مدیران شرکت ملی پست درخواست کرده‌اند.

وی با بیان اینکه صنعت پست هنوز قواره لازم را در کشور پیدا نکرده است اما به نظر می‌رسد که لازم است برای شکل گرفتن این ساختار، یک چارچوب مشخص و تعریف شده پیدا کند؛ افزود: مفهوم تحقق نسل سوم خدمات پستی به عنوان یک راهبرد کلان از اهداف جدی ما است. توسعه فناوری و توسعه سرویس مبتنی بر داده‌های مکانی از دیگر برنامه‌هایی است که آن را در شرکت ملی پست دنبال می‌کنیم.

احمدی تاکید کرد: شرکت ملی پست در کنار این اهداف باید چالش‌های خود را نیز رفع کند. تامین و به‌سازی زیرساخت‌های حمل و نقل شرکت ملی پست از مهم‌ترین چالش‌های شرکت ملی پست است. چالش دیگر ما این است که برای مشتری طعم و تجربه متفاوتی از خدمت را فراهم کنیم. خدمات شرکت ملی پست آنچنان که باید و شاید به جامعه شناسانده نشده است و باید کار تبیینی در این خصوص انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت ملی پست در پایان گفت: شکل‌گیری تعامل سازنده بین شرکت ملی پست و فعالیان بخش خصوصی از نظر من اهمیت بسیاری دارد و اشتراک‌گذاری منابع باعث می‌شود هزینه‌های سربار به کشور تحمیل نکنیم. البته این روند آغاز شده و باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۲۰:۴۳
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 1403071713864
  • خبرنگار : 71667