جشنواره آب و کودک در بین ۲۵۰۰ دانش‌آموز مدارس قرچک برگزار شد

در هفته ملی کودک و با مشارکت ادارات ورزش و جوانان و آموزش پرورش قرچک جشنواره آب و کودک با حضور پرشور ۲۵۰۰ دانش‌آموز مدارس ابتدایی این شهرستان برگزار شد.

این جشنواره در پی انعقاد تفاهم‌نامه شرکت با اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک با حضور مدیرعامل شرکت آبفای جنوب شرقی استان تهران و مسئولین قرچک  امروز ۱۷ مهرماه  ۱۴۰۳ در ورزشگاه هفتم تیر این شهرستان برگزار شد.

«علی جعفری نسب» مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آبفای جنوب شرقی استان تهران در حاشیه این مراسم بیان کرد: این جشنواره با هدف فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف آب و به‌ منظور مشارکت دانش آموزان در این امر خطیر و حساس، با اجرای برنامه‌های هنری و فرهنگی اجرا شد.

جعفری نسب در ادامه با قدردانی از اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک، افزود: کمیته بازی و ورزش کودکان، اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک با همکاری آ.پ و آبفا به مناسبت هفته ملی کودک جشنواره‌ای در راستای آشنایی کودکان با هویت اسلامی و ایرانی و ارزش‌های نظام و انقلاب و حفاظت از محیط‌زیست و صرفه‌جویی در مصرف آب با عنوان حامیان آب پویش ۲۵۰۰ نفری برگزار کردند.


مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آبفای جنوب شرقی استان تهران از جلوه‌های ویژه این جشنواره اهدای هدایا به کودکان نیازمند اشاره کرد و گفت: در حاشیه این جشنواره کودکان هدایای خود را به کودکان نیازمند اهدا نمودند و همچنین کودکان ورزشکار و دانش آموزان دف‌نواز به هنرنمایی پرداختند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۹
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403071713803
  • خبرنگار : 71951