فرمانده انتظامی فسا:

مردم پلیس هوشمند و مقتدر می‌خواهند

فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اهمیت به روز بودن پلیس با توجه به مقتضیات جامعه تأکید کرد: مردم انتظار دارند پلیس هم مقتدر باشد هم هوشمند و با اطلاعات به‌روز.

فرهاد آراوند امروز، ۱۷ مهرماه در دیدار با مسئولان و معتمدین بخش شیبکوه شهرستان فسا با اشاره به شعار هفته انتظامی، اظهار کرد: مردم، پلیس سنتی را نمی‌پذیرند و توقع دارند پلیس هم مقتدر باشد و هم هوشمند و با اطلاعات به روز؛ لذا رویکرد پلیس، هوشمندی است که مصادیق آن هم در حوزه خدماتی و هم در حوزه انتظامی مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به آیه شریفه ۲۹ سوره فتح تصریح کرد: لباس انتظامی لباس خدمتگزاری است و اقتدار ما برای مجرمان و اراذل و اوباش است و ما خادم مردم هستیم.

آراوند با تأکید بر اهمیت مبارزه با هنجارشکنی تصریح کرد: هنجارشکنانی که قصد تحمیل اراده خود بر جامعه را دارند، اگر در مسیر قانون قرار نگیرند، ضمن تاثیرات منفی در اجتماع، الگوی نامناسبی برای فرزندانمان خواهند شد.

وی با بیان اینکه هفته انتظامی فرصتی است برای ارائه خدمات مضاعف و ارائه عملکرد یک ساله به مردم اظهار کرد: امنیت اتفاقی نیست و خون‌های زیادی به پای امنیت داده شده که مصداق آن ۱۵ هزار شهید انتظامی است؛ لذا باید از امنیت پاسداری شده و ارتقاء یابد.

فرمانده انتظامی فسا ادامه داد: امنیت در کشور عزیز ما، درون زا و مردم پایه است، سهم خودتان را در تامین امنیت  ناچیز نشمارید؛ آحاد مردم در تولید امنیت شریک هستند، از کودکی که از نوشت افزارش مراقبت می‌کند تا شهروندی که محافظ اموالش است؛ این امنیت که توسط مردم تولید شده، با اجرای طرح‌های انتظامی حفظ می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای طرح‌های ارتقای امنیت مستمر اجرایی می‌شود، افزود: انتظار می‌رود اهالی محل خصوصا معتمدین، احساس مسئولیت کرده و افراد هنجارشکنی که ساز ناکوک می‌زنند و قصد دارند اراده خودشان را بر جامعه تحمیل کنند، در محله و روستا به پلیس معرفی کنند، چرا که اگر این افراد در مسیر قانون قرار نگیرند، ضمن تاثیرات منفی در اجتماع، الگوی نامناسبی برای فرزندانمان خواهند شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403071713688
  • خبرنگار :