رونمایی از ترجمه‌های لیلی گلستان

پنج عنوان کتاب از مجموعه «انسان‌های کوچک، آرزوهای بزرگ» که با ترجمه لیلی گلستان منتشر شده، رونمایی می‌شود.

به گزارش ایسنا، پنج عنوان کتاب از مجموعه «انسان‌های کوچک آرزوهای بزرگ» با عنوان‌های کوکو شنل، بروس لی، زاها حدید، مادر ترزا و استیو که با ترجمه لیلی گلستان از سوی نشر فیل منتشر شده با حضور مترجم کتاب پژمان نوروزی ( طراح موزه و مروج علم ) پگاه رضوی (قصه‌گو و موزیسین) عصر روز پنجشنبه، نوزدهم مهر ساعت ۱۶در کتابسرای راوی به نشانی خیابان ولیعصر بین سه راه زعفرانیه و پسیان رونمایی می‌شود.

«انسان‌های کوچک، آرزوهای بزرگ» مجموعه کتاب‌هایی از زندگی چهره‌های تأثیرگذار جهان است. این کتاب‌ها با رویکردی داستانی، زندگی زنان و مردان تأثیرگذار صد سال گذشته‌ دنیا را روایت می‌کند.

مجموعـه‌ یادشده می‌کوشـد که کودکان را بـا چهره‌هایی الهام‌بخـش آشـنا کند و مسـیر پـرفـرازونشـیب زندگی هـرکـدام از شخصیت‌های بزرگ را بـرای رسـیدن بـه آرزوی کودکـی‌شـان به تصویـر بکشد.

این مجموعه تلاش دارد کـودکان را تشویق کند تا آرزوهـا و رؤیـاهـای خـود را دنبـال کننـد و در مسـیر تحقـق آن‌هـا گام بردارنـد. ناشر می‌کوشد با روایت ساده و جذاب از کودکی و فرازونشیب‌های زندگی هریک از این چهره‌های نامدار، الهام‌بخـش نسـل بعـدی باشـد کـه جهـان را بـا آرزوهای بزرگشـان تغییـر خواهنـد داد.

هر یک از کتاب‌های مجموعه‌ی «انسـان‌های کوچک، آرزوهای بزرگ» با داستانی خواندنی و تصاویری جذاب به‌صورت تمـام‌رنگـی منتشـر می‌شـود. این مجموعه هدیه‌ای ارزشمند و به‌یادماندنی برای کودکان فارسی‌زبان خواهد بود.

 انتهای پیام 

  • سه‌شنبه/ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۸
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 1403071713661
  • خبرنگار : 71573