همکاری هوتن شکیبا، علیمردانی، بختیاری و... با «شنگول منگول»

همزمان با نخستین نمایش انیمیشن سینمایی «شنگول منگول» در ایران، تیم صداپیشگان این اثر معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، انیمیشن سینمایی «شنگول منگول» با مدیریت دوبلاژ محمدرضا علیمردانی و صداپیشگی ستارگانی از سینما و عرصه دوبله به پرده سینما رسید.

در این انیمیشن سینمایی هوتن شکیبا، محمدرضا علیمردانی، حامد آهنگی، هومن حاجی‌عبدالهی، بهنوش بختیاری، هادی کاظمی، مجید آقاکریمی، آشا محرابی، شوکت حجت، سمانه پاکدل، کامران تفتی، هدیه بازوند، مریم بابایی، محمدامین عشقی، هودین، علی موکلیان، مرتضی مکرمی، مهنوش گلزاریان به‌عنوان صداپیشه همکاری دارند.

انیمیشن سینمایی «شنگول منگول» ساخته کیانوش و فرزاد دالوند و به تهیه‌کنندگی داریوش دالوند و سارا امامی که این روزها نخستین نمایش‌های داخلی خود را در سی و ششمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان پشت‌سر می‌گذارد.

فیلمنامه این انیمیشن با اقتباسی آزاد از داستان فولکلور «شنگول و منگول» به نویسندگی کیانوش دالوند با مشارکت نویسندگان آمریکایی و کانادایی نوشته شده‌است و به‌زودی راهی اکران عمومی نیز خواهد شد.

این اثر تاکنون موفق به حضور در فستیوال هایی چون ساندنس، ورشو، کنیا، قاهره، گوا، شارجه و... شده و توانسته سه جایزه بهترین انیمیشن، بهترین فیلمنامه و همچنین بهترین صداگذاری را از جشنواره فیلم کنیا و همچنین دیپلم افتخار بخش بین الملل فستیوال فیلم کودک ساندنس را از آن خود کند.

انتهای پیام 
 

  • سه‌شنبه/ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۶
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 1403071713631
  • خبرنگار :