راه‌اندازی ۲ باجه قبول سیار هوشمند پست در خراسان شمالی

مدیرکل پست خراسان شمالی از راه‌اندازی دو باجه قبول سیار هوشمند در استان به مناسبت هفته پست خبر داد.

رامین خرمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این دو باجه یا سرویس در شهرهای بجنورد و اسفراین راه‌اندازی می‌شود تا ارائه خدمات به کسب و کارهای آنلاین و همچنین تولید کنندگان محصولات بومی و محلی تسهیل شود.

وی افزود: این باجه‌های قبول سیار هوشمند پست، صرفا برای کسب و کارهای آنلاین و تولید کنندگان محصولات بومی و محلی است که با مراجعه به درب محل تولید این محصولات، مرسوله پستی را تحویل گرفته و فرآیند ارسال آن‌ها را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: بدین منظور، وب سرویس اختصاصی این مشترکان راه‌اندازی و تحویل آن‌ها شده تا مقدمات ثبت سفارش توسط آن‌ها انجام و ماموران پستچی ما پس از ثبت درخواست ارسال مرسوله، به محل مراجعه کرده و ضمن دریافت بسته پستی، مراحل ارسال را انجام می‌دهند.

خرمی با اشاره به اینکه خدمات باجه سیار هوشمند پستی رایگان بوده و هزینه مازاد بر قرارداد با تولیدکنندگان ندارد، گفت: درصورت نیاز و مشاهده درخواست، این سرویس در سایر شهرستان‌های استان نیز راه‌اندازی می‌شود.

وی به برنامه‌های هفته پست نیز اشاره کرد و افزود: بازدید امام جمعه مرکز استان از شرکت پست استان، برپایی میز خدمت در نماز جمعه و حضور در آن، غبارروبی مزار شهدای گمنام و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب، رژه موتوری ناوگان خودرویی و پستچی‌های مجموعه از جمله برنامه‌های شاخص این هفته است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۳
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403071713569
  • خبرنگار : 50444