مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

ایران در عملیات «وعده صادق۲» کاملا حساب شده مواضع دشمن را هدف قرار داد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: ایران در عملیات «وعده صادق ۲» به طور کاملا جدی و حساب شده مواضع دشمن را هدف قرار داد.

حجت الاسلام شمس‌الله جلیلیان، امروز(۱۷ مهر) در اجلاسیه شهدای جامعه پزشکی کرمانشاه، با بیان اینکه دشمنان در ماجرای به شهادت رساندن سید حسن نصرالله و همراهانش مرتکب یک خطای محاسباتی شدند، گفت: اگرچه این مصیبت برای مسلمانان سخت است، اما قطعا خون پاک سید حسن نصرالله و همراهانش زمینه‌ساز نابودی هرچه سریعتر رژیم جعلی صهیونیستی به عنوان سگ هاری که پایبند به هیچ یک از قوانین بین‌المللی نیست، خواهد شد.

جلیلیان در ادامه اقتدار کنونی ایران اسلامی در مواجهه با دشمنانش را نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود: در سایه همین فرهنگ است که امروز رژیم صهیونیستی و ارباب جنایتکارش آمریکا، جرات تعرض به ایران اسلامی را ندارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه عملیات وعده صادق ۲ اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید، گفت: این عملیات ضربه محکمی بر پیکره رژیم جعلی صهیونیستی بود که قدرت هوایی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را تضعیف کرد.

 وی با بیان اینکه در جریان عملیات وعده صادق ۲ ایران به طور کاملا جدی و حساب شده مواضع دشمن را هدف قرار داد، تاکید کرد: امروز آمریکا به عنوان ارباب این رژیم جعلی دستپاچه شده و به دنبال این است که این سگ هار را بگونه‌ای کنترل کند تا اقدامی انجام ندهد که با پاسخ کوبنده‌تر کشورمان مواجه شود.

جلیلیان اشاره‌ای هم به اقامه نماز جمعه نصر از سوی مقام معظم رهبری داشت و گفت: اینکه آیت‌الله خامنه‌ای با وجود تهدیدهای دشمنان در نماز جمعه حاضر شدند، هیبت و شجاعت حیدری ایشان را در معرض دید جهانیان گذاشت.

جلیلیان با بیان اینکه برای ادامه راه انقلاب به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز داریم، گفت: این فرهنگ باید به نسل‌های آتی منتقل شود.

جلیلیان تاکید کرد: فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند محور مقاومت را در برابر دشمنان پیروز کند.

جلیلیان در ادامه با بیان اینکه عملکرد بی نظیر جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس برگ زرینی در کارنامه این قشر فرهیخته است، گفت: افرادی را داشتیم که در حالی که در کشورهای پیشرفته دنیا مشغول به تحصیل بودند، در دوران دفاع مقدس درس و تحصیل و امکانات خوب زندگی در آن کشورها را رها کرده و برای امدادرسانی به رزمندگان دوران دفاع مقدس به کشور بازگشتند.

 وی با بیان اینکه جامعه پزشکی کشور ما در دوران دفاع مقدس بی نظیر عمل کردند، عنوان کرد: این قشر در مواقع حساس دیگری مثل زمان سیل و زلزله و دیگر بحران‌ها هم همواره در کنار مردم بوده‌اند. در زمان شیوع بیماری کرونا هم با وجدان کاری و شجاعت و ایثار به درمان بیماران کرونایی پرداختند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403071713557
  • خبرنگار : 50180