یادگیری نقش مهمی در تکامل کودک دارد

رئیس آموزش و پرورش ابهر گفت: یادگیری نقش مهمی در تکامل کودک دارد که این موضوع نیز تحت تاثیر کیفیت مراقبت‌هایی است که کودک دریافت می‌کند.

مجید مرادی امروز (سه‌شنبه ۱۷ مهر ماه) در جشن روز جهانی و هفته ملی کودک که به یاد کودکان غزه و لبنان در شهر هیدج برگزار شد با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و تبریک روز جهانی و هفته ملی کودک از کودکان مظلوم غزه و لبنان یاد کرد و افزود: در حال حاضر این کودکان بی‌گناه و بی‌دفاع تحت شدیدترین بمباران‌ها و جنایات علیه بشریت قرار دارند.

وی اظهار کرد: هفته ملی کودک با هدف معطوف کردن توجه جامعه به حقوق کودکان، تقویت هماهنگی و هم‌سویی بین سازمان‌های موثر و بخش‌های فعال در حوزه کودکان و ایجاد فضایی شورانگیز و به یادماندنی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

رئیس آموزش‌ و پرورش ابهر با بیان اینکه تکامل ابتدایی کودک شامل حیطه‌های مختلفی از قبیل، شناختی، تکلمی، اجتماعی، جسمی، روانی و معنوی است و رشد تکامل این سن، سازنده و ادامه‌دهنده راه کودک در بزرگسالی است، افزود: یادگیری نقش مهمی در تکامل کودک دارد که به شدت تحت تاثیر کیفیت مراقبت‌هایی است که کودک دریافت می‌کند.

او با یادآوری اینکه وضعیت زندگی و رشد کودکان، یکی از نشانه‌های توان هر جامعه‌ای محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به همین موضوع هیچ تلاشی ارزشمندتر از بخشیدن فردایی روشن به کودکان وجود ندارد و یقینا کودکان کشورمان می توانند در ساختن آینده‌ای بهتر و روشن تر یار و یاورمان باشند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403071713515
  • خبرنگار : 50163