نویسنده بجنوردی، برگزیده چهارمین جایزه ملی داستان حماسی شد

مهرداد صدقی نویسنده بجنوردی با اثر خود به نام «لعبتکان» برگزیده چهارمین جایزه ملی داستان حماسی شد.

اسامی منتخبان نهایی چهارمین جایزه ملی داستان حماسی معرفی و مهرداد صدقی با کسب عنوان سوم، نشان جایزه ملی را از آن خود کرد.

اختتامیه جشنواره چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در محل آرامگاه فردوسی برگزار و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد که بر این اساس در بخش رمان چهارمین جایزه ملی داستان حماسی، نویسنده اثر «مرد، نامرد، ترسو» امیرحسین دارابی از تهران اول شد، امیرحسین روح‌نیا نویسنده اثر «بازمانده» از خراسان رضوی دوم شد و همچنین مهرداد صدقی نویسنده اثر «لعبتکان» از خراسان شمالی نیز سوم شد و علاوه بر جایزه نقدی، نشان جایزه ملی و لوح تقدیر دریافت کردند.

مهرداد صدقی تاکنون بیش از ۱۰ مقام نخست، چندین مقام دوم، سوم و عناوین متعدد دیگر در جشنواره‌های ملی و ادبی کسب کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به چهره هنر سال در بخش طنز، دارنده نشان هدهد سفید، نامزد پرفروش ترین و پرمخاطب ترین عناوین در فیدیبو و طاقچه و... اشاره کرد.

این نویسنده بجنوردی تاکنون ۲۰ اثر داستانی تالیف کرده و جدیدترین اثر وی با عنوان «لعبتکان» که نشان جایزه ملی داستان حماسی را کسب کرده، در آینده منتشر می‌شود. این اثر براساس یکی از رویدادهای شاهنامه نوشته شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، مهرداد صدقی متولد سال ۱۳۵۶ بوده و با خلق مجموعه داستان‌های طنز آبنباتی به شهرت رسید.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۷
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403071713514
  • خبرنگار : 50444