سقف صادرات هر کارت صادرکننده باید با نظر و تایید اتاق بازرگانی باشد

رئیس اتاق بازرگانی رفسنجان گفت: پیشنهادی به سازمان توسعه تجارت دادیم تا سقف صادرات هر کارت با نظر و تایید اتاق بازرگانی باشد.

امروز ۱۷ مهرماه جلسه رفع موانع ترخیص کالا در دفتر اتاق بازرگانی رفسنجان با حضور برخی ترخیص‌کاران، صادرکنندگان، واردکنندگان و رئیس اتاق بازرگانی رفسنجان برگزار شد.

مجید حجت در این جلسه گفت: سعی داریم در اتاق بازرگانی مشکلات و دغدغه‌های شما را تسهیل بخشیم و در جلسات بعدی به گسترش و ارتقاء سطح کیفی شما کمک کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی افزود: مشکلاتی که در حوزه‌های مختلف صادرات و واردات وجود دارد باید رفع شده و در همین راستا جلسه‌ای با حضور نمایندگان ادارات مربوطه برگزار و به رفع این موانع خواهیم پرداخت.

وی ادامه داد: برخی از صادرکنندگان مشکلی دارند که برای صادراتشان سقف تعیین شده که در این بازه زمانی محدود برای صادرات یک معضل است و در همین راستا با نماینده مردم رفسنجان و انار پیشنهادی به سازمان توسعه تجارت ارائه دادیم تا سقف صادرات هر کارت با نظر و تایید اتاق بازرگانی باشد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه مقرر شد مشکلات ترخیص کالا در حوزه‌های مختلف اعم از استاندارد، گمرک، قرنطینه، غذا و دارو و ... بررسی و در راستای رفع این موانع در حوزه ترخیص کالا پیشنهادات و راهکارهایی ارائه شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۵
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403071713509
  • خبرنگار : 50188