رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد

کمک ۲۰ میلیارد تومانی خیرین گلستانی برای کمک به آزادی زندانیان

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: از ابتدای امسال خیران برای آزادی زندانیان غیرعمد و نیازمند استان ۲۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک کردند.

حیدر آسیابی امروز سه‌شنبه ۱۷ مهر در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه ستاد دیه گلستان در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و نیازمند یکی از استان‌های برتر کشور است، اظهار کرد: هم‌اکنون ۲۰۷ زندانی غیرعمد در زندان های استان چشم انتظار کمک خیران برای آزادی هستند که امیدواریم با کمک خیران و گذشت بزرگوارانه شاکیان این مددجویان نیز آزاد شوند.

وی با بیان اینکه ستاد دیه گلستان در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و نیازمند یکی از استان‌های برتر کشور است، افزود: هم‌اکنون ۲۰۷ زندانی غیرعمد در زندان های استان چشم انتظار کمک خیران برای آزادی هستند که امیدواریم با کمک خیران و گذشت بزرگوارانه شاکیان، این مددجویان نیز آزاد شوند.

رئیس کل دادگستری گلستان از کمک ۲۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیرعمد و نیازمند در گلستان خبر داد و گفت: این کمک خیران گذشت شاکیان و تلاش مددکاران و اعضای شورای حل اختلاف استان دست به دست هم داد و ۲۴۸ مددجوی جرایم غیرعمد از زندان آزاد شدند.

وی بیان کرد: گلستان از برترین‌های کشور در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و نیازمند است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403071713505
  • خبرنگار : 50604