نگاهی به فعالیت‌های «گرین‌پلاس» در حوزه خدمات ابری

از ارائه اولین بلاکچین خصوصی تا کسب عنوان برترین سکوی خدمات ابری

گرین‌پلاس به عنوان اولین و تنها بلاکچین خصوصی کشور با ارائه مجموعه کاملی از خدمات ابری به مشتریان خود موفق شد در رقابت با ۳۰ شرکت ارائه‌دهنده خدمات ابری دیگر به عنوان برترین سکوی ارائه دهنده خدمات ابری کشور معرفی شود.


به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی گرین وب، با توجه به نیاز روزافزون شرکت‌ها به خدمات ابری، شرکت شاهکار نوآوری جاوید شرق (گرین‌پلاس) از سال ۱۳۹۸ به عنوان زیر برند هلدینگ دانش‌بنیان «گرین‌وب»، در حوزه ارائه خدمات زیرساخت‌های ابری شروع به فعالیت کرد و برای نخستین‌بار به ارائه سرویس‌های CDN پرداخت.

اولین ارائه دهنده بلاکچین خصوصی در ایران

پس از آن این شرکت موفق شد نخستین دیتاسنتر ابری خود را در شرکت افرانت تهران به بهره‌برداری برساند، در ادامه توانست خدمات خود را به تبریز و شیراز گسترش داده و برای اولین بار با خارج کردن دیتاسنترها از پایتخت، در تبریز به ارائه خدمات بپردازد.

گرین‌پلاس به عنوان اولین و تنها شرکت ایرانی، سرویس بلاکچین خصوصی را ارائه داده است. این سرویس در خارج از کشور نیز توسط تعداد معدودی از شرکت‌ها از جمله آمازون ارائه می‌شود و این شرکت در حال یکپارچه‌سازی میان شبکه توزیع محتوا و بلاکچین و ثبت آن به عنوان یک اختراع است. همچنین در کنار آن سرویس‌های دیگری از جمله کوبرنتیز، database as a service، cloud computing و… را نیز راه‌اندازی کرده است.



ارائه مجموعه کاملی از خدمات ابری

این شرکت در حال حاضر مجموعه کاملی خدمات ابری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و تمامی محصولات و سرویس‌های ارائه شده توسط این شرکت دارای تکنولوژی بالا و بسیار پیچیده بوده و در لبه تکنولوژی قرار دارد.

در این راستا گرین‌پلاس موفق شد در نخستین حضور خود در جشنواره ملی فاوا که امسال همزمان با نمایشگاه بین‌المللی «کیتکس» در جزیره کیش برگزار شد، رتبه نخست بخش «ارزیابی سکوهای ارائه‌دهنده خدمات ابری فراگیر داخلی» را کسب کند و به عنوان برترین سکوی ارائه دهنده خدمات ابری کشور معرفی شود.

کسب این موفقیت در رقابت با ۳۰ شرکت ارائه‌دهنده خدمات ابری که برخی از آنان سابقه و مشتریان بیشتری از گرین‌وب دارند، نشان‌دهنده کیفیت بالای خدمات ارائه شده از سوی این مجموعه و نوع سبد محصول این شرکت است و تلاش خواهد کرد همچنان مسیر ارتقاء آن را دنبال کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • سه‌شنبه/ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403071713459
  • خبرنگار :