هم‌افزایی دستگاه قضا و مرزبانی در مبارزه با قاچاق و صیانت از اقتصاد کشور ضرورت دارد

رییس کل دادگستری استان هرمزگان بر هم‌افزایی هرچه بیشتر دستگاه قضائی و مجموعه مرزبانی به منظور مبارزه بی‌امان با قاچاق و صیانت از اقتصاد کشور تأکید کرد.

مجتبی قهرمانی با سردار بهادر اسماعیلی فرمانده مرزبانی استان دیدار و گفت‌وگو کرد و ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای مرزبانی، هفته فراجا را به وی و مجموعه مرزبانی استان تبریک گفت.

قهرمانی در جریان این دیدار طی سخنانی مرزبانان شجاع و جان بر کف را تأمین کنندگان امنیت و آرامش مرزهای کشور برشمرد و این دلیرمردان را مایه سرافرازی نظام اسلامی عنوان کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رشادت‌ها و ایثارگری‌های مرزبانان، گفت: شرایط مطلوب امنیتی کشور را مرهون مجاهدت‌های دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی از جمله مجموعه ارزشمند مرزبانی و خدمات مطلوب آن‌ها هستیم.

وی افزود: مجموعه مرزبانی در حوزه دریابانی و در بخش مبارزه با قاچاق سوخت و مواد مخدر در سطح دریا طی سال‌های اخیر توفیقات خوبی کسب و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است که این موضوع نشان دهنده اهمیت اقدامات و جایگاه والای مرزبانی است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: با تعامل بسیار خوبی که بین دستگاه قضائی و مرزبانی وجود دارد مسیر مبارزه با قاچاق دنبال می‌شود و روند برخورد و پیشگیری به صورت شدیدتر، قوی‌تر، قاطعانه‌تر و با ضربات سنگین بر پیکره قاچاق و اموال قاچاقچیان تداوم می‌یابد.

قهرمانی همچنین بر هم‌افزایی هرچه بیشتر دستگاه قضائی و مجموعه مرزبانی به منظور مقابله بی‌امان با قاچاق و صیانت از اقتصاد کشور تأکید و خاطرنشان کرد: با اتخاذ تمهیدات مناسب و تشریک مساعی میان دستگاه قضائی و مجموعه مرزبانی و دیگر دستگاه‌های متولی باید گریزگاه‌های قاچاقچیان از نظارت‌های قانونی بسته شود.

سردار بهادر اسماعیلی فرمانده مرزبانی استان هرمزگان نیز در این دیدار ضمن تشکر از حمایت‌های مستمر رئیس کل دادگستری، دادستان بندرعباس و مجموعه دستگاه قضائی با ارائه گزارشی اقدامات انجام شده در مجموعه مرزبانی استان، مهمترین برنامه‌ها و دستاوردهای این مجموعه را تشریح کرد.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مرزبانی استان هرمزگان گفت: امنیت این آب و خاک مرهون رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های این شهیدان والامقام است.

 در پایان این دیدار مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اهدای لوح سپاس از تلاش‌های فرمانده و مجموعه مرزبانی استان هرمزگان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۱
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403071713390
  • خبرنگار : 50987