معاون اول سازمان قضایی نیروهای مسلح:

خون سیدحسن نصرالله نهال اسلام را آبیاری می‌کند

معاون اول سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: سیدحسن نصرالله برای اسلام جان خود را فدا کرد و خون او نه تنها هدر نرفته بلکه نهال اسلام را آبیاری می‌کند.

محمدجعفر شهبازی سه‌شنبه ۱۷ مهرماه ۱۴۰۳ در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اظهار کرد: استان مرکزی مهد پرورش علم و فقاهت و تربیت‌کننده تاثیرگذارترین افراد کشور است که در راس آنان امام خمینی(ره) است.

وی با بیان اینکه هیچ خدمتی نزد پروردگار بالاتر از خدمت به مردم نیست، گفت: مردم شایستگی بهترین خدمات را دارند و در استان مرکزی با اقداماتی که انجام شده در سایه اتحاد و همدلی، خدمات با کیفیت و بهینه به مردم ارائه می‌شود.

وی در ادامه به جنایات رژیم منحوس صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این رژیم جنایتکار برای بقای خود دست به هر جنایاتی می‌زند. او دست به ترور بزرگمردان مقاومت زده و با بمب‌های یک تنی به جان مردم افتاده است که همه این جنایات نشانگر ضعف این رژیم است.

شهبازی افزود: رژیم اشغالگر قدس در حال غرق شدن است و با این جنایات به دنبال آرام کردن فضای ملتهب درونی خویش است اما بداند با خونی که از فرماندهان مقاومت ریخته شد، نهال مقاومت سریعتر رشد خواهد کرد و معتقدیم پیروزی‌های بزرگ به خون‌های بیشتری نیاز دارد تا نهال مقاوم‌تر شود.

وی اظهار کرد: سیدحسن نصرالله برای اسلام جان خود را فدا کرد و خون او نه تنها هدر نرفته بلکه نهال اسلام را آبیاری می‌کند و ما برای پیروزی کامل جبهه حق علیه باطل نیاز به خون‌های بیشتری داریم.

معاون اول سازمان قضایی نیروهای مسلح به بیان دلایل نابودی رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت: تغییر توازن در سرزمین‌های اشغالی، بیداری جهانی علیه رژیم اشغالگر، تغییر روند مهاجرت معکوس و فرار پرشتاب و گسترش مهاجرت از سرزمین های اشغالی به دیگر نقاط جهان، مشخص شدن دوستان و دشمنان رژیم صهیونیستی، تضعیف اتحاد داخلی رژیم صهیونیستی و چنددستگی ایجاد شده، ضربه خوردن اطلاعاتی این رژیم بویژه در عملیات وعده صادق ۲، عدم دستیابی رژیم به اهداف تعیین شده نظیر نابودی حماس و مقاومت، توقف شهرک‌سازی و آسیب جدی به بدنه حاکمیتی آنها، از دلایل نابودی این رژیم است.

وی در خصوص اقامه نماز جمعه تهران به امامت مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر مسلمین گفت: حضور مقتدرانه رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران تاثیرات بزرگی در جهان داشت و آزادیخواهان جهان را برای حمایت از جبهه مقاومت پرانگیزه کرد.

شهبازی در ادامه گفت: نیروهای مسلح متولیان نظم و امنیت در جامعه هستند و امنیت است که موجب شکوفایی اقتصادی، فرهنگی واجتماعی خواهد شد. رشد و بالندگی جامعه در سایه سار امنیت رقم می خورد و امنیت ایجاد نمی شود مگر با جانفشانی نیروهای مسلح و در مقابل، ضعف نیروهای مسلح موجب آسیب دیدن جامعه می‌شود.

وی گفت: اسلامی بودن، ولایی بودن و مردمی بودن، از جمله ویژگی‌های بارز و وجه تمایز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با نیروهای مسلح سایر کشورهاست. اقتدار و خودکفایی نیروهای مسلح، عدم تشریفات و سادگی آنها، تدافعی بودن و شهادت طلبی از دیگر خصوصیاتی است که نیروهای مسلح ایران را در جهان برجسته کرده است.

شهبازی تصریح کرد: سازمان قضائی نیروهای مسلح چون با امنیت کشور سروکار دارد از اهمیت خاصی برخوردار است و به تعبیر رهبری، تضعیف آن به مصلحت نیست. در سازمان قضائی به امنیت کشور کمک می‌شود و ثمره فعالیت آن تقویت امنیت پایدار است.

وی آمار جرایمی که بین نیروهای مسلح اتفاق می‌افتد را پائین و غیرقابل ملاحظه عنوان کرد و گفت: وظیفه سازمان قضائی نیروهای مسلح این است که با کمک فرماندهان به جرایم احتمالی نیروها رسیدگی کند. وظیفه این سازمان حمایت از ماموریت نیروهای مسلح و کمک به آنها با رسیدگی به جرایم و سالم سازی محیط درونی است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403071713361
  • خبرنگار : 50212