زارعی: مظلومیت مقتدرانه غزه قلوب دانشجویان آمریکا را فتح کرد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام به ترور اسماعیل هنیه در تهران و سید حسن نصرالله در محیط زندگی‌اش نتیجه شکست و ناتوانی در خطوط مقدم نبرد در فلسطین و لبنان است.

به گزارش ایسنا، مجتبی زارعی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس در نطق خود گفت: خوی حیوانی انسان در برابر فطرت آزادیخواه انسان فلسطینی شکست خورد و با وجود تلاش جریان سازشکار عربی عبری و غربی اما فطرت فلسطینی نه تنها در طول این ۷۰ سال خاموش نشد بلکه خودش به معیاری برای بیداری انسانی در جهان غرب و بیداری اسلامی در آسیای غربی تبدیل شد.

وی ادامه داد: اما مظلومیت مقتدرانه غزه خیابان‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه و قلوب دانشجویان استادان و شهروندان غربی را فتح کرد. از نظر راهبرد عملیاتی، گروهی کوچک با وجود محاصره چندین ساله اما برای دفاع از شرافت اسلامی و عربی خود توانست با شکستن همه بن‌بست‌ها از محدودیت‌های زمین و آسمان و دریا تولید قدرت کند و در اوج توکل به خدا با به‌کارگیری استراتژی مدبرانه هنر تاکتیک و عملیات ارتش و پادگان نیابتی آمریکا و اساساً ستاد تروریستی سند را در خود پادگان صهیونیست شکست دهد. اقدام به ترور اسماعیل هنیه در تهران و سیدحسن نصرالله در محیط زندگی‌اش نتیجه شکست و ناتوانی در خطوط مقدم نبرد در فلسطین و لبنان است. اینک تشت رسوایی سربازان و افسران و اتاق جنگ مشترک آمریکا و اسرائیل از بام جهان به زیر افتاد و جهانیان فهمیدند که ارتش‌های مدعی تاب مقاومت و نبرد را در رویارویی مستقیم با رزمندگان حماس و حزب الله را ندارند.

زارعی تاکید کرد: سازمان سیا و ام آی سیکس برای تضعیف قدرت ملی ایران به صحنه آمده بودند و تلاش کرده بودند خیابان‌های تهران و مراکز استان‌ها و بعضی شهرستان‌ها را با ایجاد شکاف‌های تصنعی، قومی، جغرافیایی  فرقه‌ای و سیاسی به اتحاد بکشانند. اما اینک جهانیان دیدند با وجود اثر وضع طبیعی ناشی از عملیات راهبردی صادق ۲ از سوی دانشمندان جوان هوافضای ایران اما نماز جمعه نصر باشکوه هرچه تمام‌تر برگزار شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403071713348
  • خبرنگار : 71938