/همایش «طوفان الاقصی: آغاز نصرالله»/

ابوشریف: پیروزی از آن ماست

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران گفت: سران کشورهای عربی با سکوت‌شان در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی در طول یک سال گذشته، عزت و کرامت خود را بیشتر از قبل از دست داده‌اند.

به گزارش ایسنا، «ناصر ابوشریف» در همایش« طوفان الاقصی : آغاز نصرالله » که از سوی وزارت  امور خارجه با حضور «سید عباس عراقچی» رئیس دستگاه دیپلماسی کشور برگزار شد، گفت: امروز دنیا، رژیم صهیونسیتی را یک رژیم اشغالگر می‌داند و هفتم اکتبر ماهیت رژیم صهیونیستی را نشان داد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران با بیان این که «دشمن و دجال اصلی آمریکا است»، ادامه داد: ما در یک نبرد واقعی قرار داریم و کسی نمی‌تواند از این نبرد ساده‌لوحانه بگذرد.

ابوشریف با اعتقاد بر این که «در آستانه یک جنگ فراگیر و یا جنگ جهانی به روش دیگر قرار داریم» ، خاطرنشان کرد: ما در جریان مقاومت، پایدار خواهیم ماند و با تمام توان ادامه می‌دهیم.

ناصر ابوشریف

 ابوشریف با بیان این که »آمریکا و رژیم صهیونسیتی در منطقه یک پروژه دارند که در حال پیگیری آن هستند» در بخشی از سخنان خود گفت: سران کشورها عربی در بدترین وضعیت هستند و بعد از سکوت‌شان در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی در طول یک سال گذشته، عزت و کرامت خود را  بیشتر از قبل از دست دادند.

وی تاکید کرد: آلترناتیو وضعیت موجود، جریان مقاومت است که علیرغم ضربه‌هایی که به آن وارد شده در حال پیشرفت است.

ابوشریف تاکید کرد: آینده سختی پیش رو داریم ولی پیروزی از آن ماست.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۰
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1403071713342
  • خبرنگار : 71038