کوچک‌زاده: وفاق ملی باید یک محور و ستون داشته باشد

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وفاق ملی باید یک محور و ستون داشته باشد، عنوان کرد: اگر بنا باشد همه حول «من» وفاق کنند ما ۸۰ میلیون محور خواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ در تذکری با استناد به ماده ۵۱ آیین نامه داخلی مجلس گفت: بر اساس بند دوم تبصره این ماده رسیدگی به عملکرد بودجه سالیانه مجلس و ارائه گزارش آن حداکثر تا پایان شهریور ماه سال بعد باید انجام شود؛ این در حالی است که الان ۱۷ روز از تاریخ حداکثر تعیین شده گذشته است؛ متاسفانه نمی‌دانم گویا رئیس کمیسیون برنامه و بودجه بنا ندارد به وظایف خود عمل کند بر همین اساس از رئیس مجلس می‌خواهم که موضوع را پیگیری کند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه وفاق ملی باید یک محور و ستون داشته باشد، در تذکر خطاب به علی نیکزاد نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را بر عهده داشت عنوان کرد: اگر بنا باشد همه حول «من» وفاق کنند ما ۸۰ میلیون محور خواهیم داشت؛ نمی‌شود حرف ولایت را برای تحقق خواسته خود با تحریف مطرح کرد؛ این موضوع منجر به وفاق نمی‌شود؛ نمی‌شود برای تحقق خواسته خود را برای به کرسی نشاندن آدمی که من ادعا می‌کنم در اصلی‌ترین موضوع سیاست داخلی و خارجی کشور با ۱۴ میلیون رای دهنده از ۳۰ رای دهنده اختلاف دارد، قانون را تغییر داد. اگر می‌خواهید وفاق ملی درست کنید، حول قانون امکان‌پذیر است نه اینکه قانون را برای میل خودم تغییر دهم تا وفاق صورت بگیرد.

به گزارش ایسنا علی نیکزاد نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به کوچک‌زاده خطاب به او گفت: انتظار من این بود که شما اسم نیاورید اما تذکر درست است و برادر عزیزم آقای تاجگردون قطعاً موضوع بند دوم تبصره ماده ۵۱ را پیگیری می‌کنند تا انجام شود.

وی همچنین درباره تذکر دوم کوچک‌زاده تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی برای یک نفر قانون تصویب نمی‌کند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403071713330
  • خبرنگار : 71489