نصب بیش از ۶۰۰۰ انشعاب جدید آب در خراسان شمالی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از نصب بیش از ۶۰۰۰ فقره انشعاب جدید آب در ۶ ماه ابتدایی امسال خبر داد.

رضا عطایی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به توجه ویژه مجموعه آب و فاضلاب استان به خدمات رسانی قانونمند به عموم مردم در سطح استان اظهار کرد: واگذاری انشعابات به متقاضیان از جمله خدماتی است که شرکت‌های آب و فاضلاب در بخش آب متولی ارائه آن هستند و در همین راستا از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا پایان شهریور ماه، ۶۲۰۴ فقره انشعاب آب در سطح استان نصب شده است.

وی افزود: حوادث و اتفاقات پدید آمده در انشعابات آب شرب در مواردی ناشی از نوع، جنس و اتصالات بکار رفته، نحوه اجرای کار توسط استادکاران، عدم توجه به اصول و قواعد نصب انشعابات و... بوده، بنابراین ضروری است مقررات و موازین فنی در اجرا و بهره برداری در انشعابات مورد توجه قرار گیرد تا موجب تحمیل بار مالی و تلفات آبی به شرکت نشود.

عطایی تاکید کرد: شرکت آبفای خراسان شمالی در تلاش است تا با شناسایی بهترین تولیدات در زمینه لوله و اتصالات و بکارگیری استادکاران ماهر و همچنین بازرسی‌های مداوم از اجرای عملیات، نصب انشعابات با رعایت اصول و قواعد استاندارد انجام شود. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۸۳ هزار مشترک آب در سطح استان از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان بهره مند هستند، خاطرنشان کرد: متقاضیان انشعابات آب در سطح استان می‌توانند از طریق دفاتر پیشخوان در نقاط مختلف استان، نسبت به تشکیل پرونده اقدام و از خدمات شرکت آبفا برخوردار شوند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۷
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403071713283
  • خبرنگار : 50444