معاون راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان خبر داد

ارائه بیش از ۲۲ هزار نفر ساعت آموزش ترافیکی به کاربران جاده‌ای در لرستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای لرستان از ارائه ۲۲ هزار و ۲۰۰  نفر ساعت آموزش ترافیکی به کاربران جاده‌ای در استان خبر داد.

رضا عبدی سه‌شنبه ۱۷ مهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح آموزش و ارائه تجهیزات ایمنی به کاربران جاده‌ای و آشکارسازی وسایل نقلیه طی ۶ ماهه گذشته در قالب ۲۲ هزار  و ۲۰۰ نفر ساعت در شهرستان‌های سراسر استان انجام شده است.

وی ادامه داد: این طرح در قالب اعتبار مصوب ۱۴۰۲ حوزه معاونت حمل نقل و با محوریت اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اجرا شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای لرستان بیان کرد: در این طرح به  ۲۵۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه، ۳۰۰۰ راکب موتور سیکلت، ۱۶۰۰ وانت بار، ۳۰۰۰ مورد وسایل نقلیه باری و کامیون‌های حامل مواد سوختی و خطرناک و ۱۰۰۰ مورد ادوات کشاورزی خدمات ارائه شده است.

عبدی  بیان کرد: در قالب این طرح تجهیزات مختلفی از جمله کوله پشتی، تجهیزات گذربان، کتابچه آموزشی، بادگیر، کلاه کاسکت، برچسب، شبرنگ، تجهیزات روشنایی موتورسیکلت، شبرنگ لانه زنبوری و کتابچه آموزشی در بین برگزیدگان این طرح‌ها توزیع شده است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403071713200
  • خبرنگار : 50176