ویدئو حزب‌الله از آمادگی بالای یگان رضوان

رسانه جنگ مقاومت اسلامی لبنان ویدئویی را از تمرینات جدی و شدید نیروهای یگان ویژه «رضوان» در سایه تشدید درگیری میان حزب‌الله و رژیم صهیونیستی منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، این ویدئو تمرینات شدید نیروهای حزب‌الله را در مناطق کوهستانی نشان می‌دهد و همزمان با پخش تصاویر سخنانی از سید حسن نصرالله، دبیرکل شهید حزب‌الله پخش می‌شود که پیش از شهادت درباره یگان رضوان تاکید کرده بود: «عماد مغنیه ده‌ها هزار رزمنده آموزش دیده و مجهز را به جا گذاشت که آماده شهادت هستند».

این ویدئو همچنین با پخش نماهنگی از حزب‌الله همراه است و در آن تاکید می‌شود: ما شجاع، پیروز قاطع و سربازان مهدی موعود هستیم. کسی که فکر می‌کند ما ضعیف هستیم دچار توهم شده است چراکه عزم و اراده با ما است.

در این ویدئو نیروهای رضوان نبرد از فاصله صفر با دشمن و مقابله با نفوذ خودروها و تجهیزات دشمن به خاک لبنان را تمرین می‌کنند.

در ویدئو منتشر شده خطاب به صهیونیست‌ها تاکید می‌شود: ما یگان رضوان هستیم. هرکسی جنگ می‌خواهد بسم‌الله، پیش بیاد، هیچ گزینه‌ای جز کفن برایتان نمی‌گذاریم.

این ویدئو با سخنان دیگری از شهید سید حسن نصرالله به پایان می‌رسد که سال ها قبل از شهادتش گفته بود: «ما شکست نمی‌خوریم؛ زمانی که پیروز می‌شویم، پیروز هستیم و زمانی که شهید می‌شویم هم پیروز هستیم».

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۶
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403071713197
  • خبرنگار : 71610