ملی‌پوش والیبال: با پیاتزا به روزهای اوج برمی‌گردیم/ سعید معروف افسانه بود

پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: هیچکس نمی‌تواند جای آقای معروف را بگیرد اما افراد دیگری هستند که با پتانسیل و مدل دیگری خود را ثابت کنند.

به گزارش ایسنا، عرشیا به‌نژاد ملی‌پوش جوان تیم شهرداری ارومیه، در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ برای اولین بار به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد وحضور در این رقابت‌ها را تجربه کرد. این پاسور جوان اکنون در ترکیب تیم شهرداری ارومیه قرار دارد و تلاش می‌کند تا در تیم باشگاهی خود بدرخشد تا نظر روبرتو پیاتزا سرمربی تیم ملی را جلب کند و بار دیگر فرصت پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشته باشد.

به‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا در مورد هفته اول لیگ برتر و پیروزی شهرداری ارومیه در مصاف با سپهر صدرا مشهد گفت: همیشه اولین بازی‌ها در هر تورنمنتی سختی‌های خاص خود را دارد اما خدا را شکر توانستیم در شهر خودمان برنده شویم.

تلاش می‌کنم تیم نتیجه بگیرد

او با بیان اینکه تمرینات تیم ما از اول مرداد شروع شد و جزو تیم‌هایی بودیم که کارمان را خیلی زود شروع کردیم و به خوبی پیش رفتیم، تاکید کرد: بازی‌های تدارکاتی قبل از لیگ باعث شد هماهنگی لازم را کسب کنیم. من هم امسال به خوبی تمرین کردم تا بتوانم خوب کار کنم و بازی‌های خوبی داشته باشم تا در آخر هم نتیجه خوبی به دست بیاوریم.

این پاسور جوان ادامه داد: الان خیلی از بازیکنان لژیونر شده‌اند. من هم تلاش می‌کنم کاری کنم که ابتدا مقام خوبی را با شهرداری ارومیه به دست بیاورم چون کسی که تیمش نتیجه بگیرد در اولویت است. اگر تیم نتیجه بگیرد به معنی این است که تو بهترین عملکرد را داشته‌ای و هماهنگی لازم در تیم وجود داشته است. از طرفی همه می‌گویند پاسور رکن اصلی تیم است. وقتی تیم نتیجه بگیرد همه می‌گویند پاسور خوب بوده است.

با پیاتزا به روزهای اوج برمی‌گردیم

او در مورد حضور در تیم ملی بزرگسالان و تجربه لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ گفت: آرزوی هر بازیکنی حضور در تیم ملی بزرگسالان و بازی در یکی از تورنمنت‌های جهانی است. خدا را شکر توانستم بیایم و چند ست در لیگ ملت‌ها حضور داشته باشم. هر چند والیبال بازی کردن در آن جو سخت است اما قشنگی‌های خود را داشت. کوچک‌ترین عضو تیم بودم اما قشنگی‌های خود را داشت و توانستم بازی‌های خوبی را هم انجام بدهم.

به‌نژاد در مورد انتخاب پیاتزا به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: آقای پیاتزا آنقدر مربی خوبی است که در موردش حرفی برای گفتن وجود ندارد. کسی که در یکی از تیم‌های مطرح ایتالیا و در آن سطح مربیگری می‌کند قطعا مربی بزرگ و خوبی است. مطمئنم می‌تواند به تیم ملی ایران کمک کند. درست است تیم ایران چند سالی است نتیجه خوبی نگرفته اما با کمک‌ها و راهنمایی‌های آقای پیاتزا مطمئنم ایران دوباره به روزهای اوج خود برمی‌گردد.

او در مورد تلاش برای جلب نظر سرمربی تیم ملی والیبال بیان کرد: تمام تلاشم را می‌کنم تا به بهترین نحو بازی کنم اما به نظر آقای پیاتزا بستگی دارد.

سعید معروف افسانه بود

به‌نژاد در واکنش به اینکه آیا می‌تواند جای سعید معروف در تیم ملی را بگیرد، گفت: هیچکس نمی‌تواند جای آقای معروف را بگیرد. افسانه‌ای بود که در کل جهان معروف شد اما افراد دیگری هستند که با پتانسیل و مدل دیگری خود را ثابت کنند و بتوانند تیم ملی را بالا ببرند و نتیجه خوبی بگیرند.

او در پاسخ به این سوال که سال ۲۰۲۴ برایت چگونه بود، گفت: ابتدا در سایپا بودم که نتیجه خوبی نگرفتم اما نیم فصل که به ارومیه آمدم نتیجه خوبی کسب کردم و همین باعث شد به تیم ملی برسم. آخرش هم که پدیده لیگ شدم. بین آقای موسوی و بهترین‌های ایران بودم که برایم افتخار بود. بعدش هم تیم ملی و لیگ ملت‌ها را تجربه کردم که شاید برای خیلی‌ها آرزو بود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۵
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403071713175
  • خبرنگار : 71613