به همت بسیج سازندگی؛

پروژه‌های محرومیت‌زدایی عشایری خراسان جنوبی با کار تیمی اجرا شد

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: راه روستایی و پروژه‌های از آبخیز  تا جالیز در روستای پلنگ‌آباد بخش ارسک شهرستان بشرویه با کار تیمی اجرا شد.

سردار محمد رضا مهدوی، امروز سه شنبه ۱۷ مهر در حاشیه افتتاح قنات روستای پلنگ آباد بخش ارسک شهرستان بشرویه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته ملی روستا و عشایر، اظهار کرد: به این بهانه امروز توفیق شد زحمات و تلاش‌های دستگاه‌های اجرایی از جمله سپاه را در این روستا شاهد باشیم.

وی افزود: امروز پروژه‌ای که پس از چند ماه تلاش به بهره برداری رسید را به مردم و عشایر روستای پلنگ آباد هدیه می‌کنیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی بیان کرد: چند روستا و محلات عشایری در منطقه پلنگ آباد است که فاقد هر گونه راه بوده و طی سال‌های متمادی دستگاه‌های اجرایی  تلاش زیادی کردند تا به اهالی روستاها و مناطق عشایری خدمات دهی کنند اما به دلیل نبود راه دسترسی به روستاها با مشکل مواجه بودند.

سردار مهدوی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی هر چه تلاش کردند نتوانستند خدماتی که لازم است را ارائه دهند، عنوان کرد: حجم کار به گونه‌ای بالا بود که می‌طلبید یک کار تیمی صورت بگیرد و همه دستگاه‌های اجرایی در کنار هم قرار گرفته و هر کس به تناسب تخصصی که دارد کار را پیگیری کند تا مشکل مردم و عشایر منطقه حل شود.

وی اظهار کرد: طی یکسال گذشته بسیج سازندگی به عنوان محور پیش‌قدم شد و به عنوان اولین گام باید راه روستا هموار می‌شد که با ایجاد راه به طول ۸ کیلومتر در مسیر کوهستانی راه دسترسی ایجاد و با پای کار آمدن سایر دستگاه‌ها خدمات رسانی به مردم روستایی و عشایر صورت پذیرفت.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی گفت: در این پروژه‌ها  بسیج سازندگی، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، امور عشایری، آب و خاک، سپاه، بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی شهرستان بشرویه و فرمانداری همکاری کردند که جای تشکر دارد.

سردار مهدوی بیان کرد: با ایجاد جاده پروژه‌های از آبخیز تا جالیز، قنات و  استخر ذخیره آب در روستای پلنگ آباد اجرا شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۸
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403071713098
  • خبرنگار :