اجرای ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته ملی کودک در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: حدود ۵۰ عنوان برنامه برای هفته ملی کودک در استان تدارک دیده شده که با هدف خدمت‌رسانی بهتر و ایجاد شور و نشاط در میان کودکان و نوجوانان برگزار می‌شوند.

روح‌الله واحد دهکردی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در هفته ملی کودک برنامه‌های متنوعی در ۲۲ مرکز فرهنگی هنری در سراسر استان برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: حدود ۵۰ عنوان برنامه تدارک دیده شده که در مراکز و خارج از مرکز با هدف خدمت‌رسانی بهتر و ایجاد شور و نشاط در میان کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه‌های خاصی از ۱۴ تا ۲۰ مهرماه برگزار می‌شود که روز جمعه اجرای اولین دوره مسابقات لیگ رباتیک بوده که در این مسابقات حدود ۲۸۰ شرکت‌کننده همراه با خانواده از سراسر استان حضور پیدا می‌کنند.

در چهار شهرستان، چهار جشن بزرگ برگزار می‌شود

واحد با بیان اینکه در چهار شهرستان استان، چهار جشن بزرگ برگزار می‌شود، اضافه کرد: در هفته کودک برای کودکان برنامه‌های متنوعی با اهداف تربیتی و روانشناسی در شهرستان‌های فارسان، بروجن و شهرکرد برگزار می‌شود.

وی افزود: نقاشی همگانی با موضوع حمایت از کودکان غزه و فلسطین و نقاشی روی پارچه که در سطح شهر برگزار می‌شود از دیگر برنامه‌ها بوده که در در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

مدیر کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری دیدار با خانواده‌های شهدا، شناسایی کودکان خلاق روستا، عیادت از کودکان بیمار و برنامه ویژه برای کودکان بستری در بیمارستان را از دیگر برنامه‌های هفته کودک برشمرد.

۱۷ و ۱۸ مهرماه عضویت در کانون رایگان است

واحد تصریح کرد: ۱۷ و ۱۸ مهرماه نیز ثبت‌نام و عضویت کودکان در مراکز کانون پرورش فکری رایگان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اولین نشست تخصصی کودک و فضا و همچنین برنامه پرواز بابادک‌ها در تالاب گندمان از دیگر برنامه‌های هفته کودک در استان است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۹
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403071713057
  • خبرنگار : 50975