فرماندار ارومیه خبرداد

تحقق ۵۵ درصدی اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی در ارومیه

فرماندار شهرستان ارومیه از تعهد بکارگیری ۲۲۰۱ نفر فارغ التحصیل دانشگاهی در شهرستان طی سال جاری خبرداد و گفت: از این تعداد، بکارگیری و ایجاد اشتغال تعداد ۱۲۰۸ نفر از فارغ التحصیلان با تحقق در حدود ۵۵ درصد انجام شده است.

غلامحسین عماری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: تعداد تعهد اشتغال در شهرستان ارومیه طی سال جاری به تعداد ۱۰ هزار و ۹۳۶ نفر بود که از این تعداد ۵ هزار و ۴۴۳ نفر و در حدود ۵۰ درصد در سامانه ثبت شده است.

وی با تاکید بر ثبت اطلاعات در سامانه رصد اشتغال گفت: باید تمامی دستگاههای اجرایی نسبت به ثبت تعهد اشتغال خود به صورت کامل در سامانه اقدام کنند.

عماری تاکید کرد: در بسیاری موارد، اشتغال لازم محقق شده ولی هنوز در سامانه رصد که ویژه تعیین وضعیت استان‌ها و شهرستان‌های مختلف در بخش اشتغال است، ثبت نشده که در این خصوص باید ادارات مختلف، اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی، یکی از موضوعات مهم شهرستان و مطالبه اصلی مردم را اشتغال عنوان کرد و یادآور شد: همه نهادهای شهرستانی، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها باید برای توسعه اشتغال در شهرستان تلاش ویژه داشته باشند.

عماری بیان کرد: دستگاهها باید همکاری و تعامل بیشتری در پرداخت تسهیلات داشته باشند و همچنین بر صحت سنجی اطلاعات داده شده باید دقت شود. 

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403071713053
  • خبرنگار : 50136