مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان:

شهرداری‌ها پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنند

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تاکید کرد و گفت: با تلاش های صورت گرفته برخی از پروژه‌ها در حال تکمیل شدن هستند و برخی هم در حال اجرا قرار دارند.

سیدمحسن حسینی صبح سه شنبه در گردهمایی شهرداران استان با موضوع برنامه‌ها و اولویت‌های پیگیری در سال چهارم دوره ششم شوراهای اسلامی از شهرداران خواست تکمیل پروژه‌ها و جمع‌بندی عملکرد شهرداری در این دوره را در اولویت کاری خود قرار دهند تا کارهای نیمه کاره کمتری به دوره بعد انتقال یابد.

وی با بیان اینکه شهروندان به خدمات مستمر نیاز دارند و رفع این نیاز را به شما محول کرده‌اند، اظهار کرد: تعامل با سایر ادارات و استفاده از امکانات آن‌ها و تفاهم کامل با شوراهای اسلامی شهرها در توسعه شهری مؤثر است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان با بیان اینکه بالغ بر ۳۷۰ فعالیت در شهرداری‌ها انجام می‌شود، گفت: توجه به اجرای کامل بودجه مصوب سال جاری و برنامه‌ریزی برای تنظیم بودجه سال بعد، پیش شرط لازم در راستای انجام فعالیت‌های مختلف شهرداریهاست.

حسینی موضوعاتی مانند برندسازی شهری، سرمایه‌گذاری متعادل در شهرها، طرح مدیریت پسماند، جمع‌آوری حیوانات بلاصاحب، مناسب‌سازی شهرها برای معلولین، جمع‌آوری آب باران و طرح شهرهای اسفنجی، افزایش ماشین آلات و تجهیزات خدمات شهری، هوشمندسازی شهری، توجه به نقاط محروم شهر، نامگذاری معابر به نام پنچ تن از مفاخر تاریخی استان را از موضوعات با اهمیت در مدیریت شهری خواند.

در این گردهمایی تعدادی از شهرداران نقطه نظرات خود در موضوع جلسه را بیان کردند و پیرامون آن‌ها بحث و بررسی به عمل آمد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403071713038
  • خبرنگار : 50604