اعتبارات ارزش افزوده دراستان بوشهر به بیش از ۹۹۰۰میلیاردتومان رسید

استاندار بوشهر گفت: بیش از ۹۹۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده به حساب دهیاری ها وشهرداری های استان بوشهر بصورت نقدی در سه سال گذشته واریز شده است.

به گزارش ایسنا، احمد محمدی زاده دوشنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به جذب اعتبارات استان در چند سال اخیر اظهار داشت: اعتبارات تملک دارایی های سرمایه‌ای استان بوشهر در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۲۴۵ میلیارد تومان بوده که در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۲۹۹۷ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی افزود: طی سه سال دولت سیزدهم، مجموع اعتبارات استانی تخصیص یافته به استان بوشهر، بیش از ۶ هزار میلیارد تومان بوده که بصورت نقدی واریز شده است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: اعتبارات مصوب استان نیز از ۱۸۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ به ۷۰۳۳ میلیارد تومان در سال جاری رسیده که رشد ۲۹۰ درصدی را نشان می‌دهد.

محمدی زاده تصریح کرد: طی سه سال دولت سیزدهم، عملکرد درآمدهای عمومی استان نیز از ۷۶۰۰ میلیارد تومان به ۱۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده که رشد ۸۶ درصدی را نشان می‌دهد.

وی اضافه‌ کرد: اعتبارات ارزش افزوده استان بوشهر نیز از ۲ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ به ۴ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ رسیده و در سه ماهه نخست سال جاری نیز ۱۱۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

استاندار بوشهر گفت: طی دولت سیزدهم در مجموع بیش از ۹۹۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده بصورت نقد به حساب دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان بوشهر واریز شده است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۰۵:۳۷
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403071713015
  • خبرنگار : 50963