رونمایی از پوستر جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان

پوستر بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان رونمایی و دبیرخانه دائمی این جشنواره در مجتمع فرهنگی، هنری عین‌القضات همدان افتتاح شد.

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه دوشنبه ۱۶ مهرماه در آیین رونمایی از پوستر و افتتاح دبیرخانه دائمی بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با بیان اینکه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان آغازگر مسیری است که به دنیای شیرین کودکان راهنمایی می‌کند، گفت: در دنیای کودکان صداقت، محور است که برای ما الهام‌بخش است که با این نگاه به اجتماع وارد شویم آرزوها و آینده کودکان و نوجوانان را ترسیم کنیم. 

حمید نیلی با اشاره به پوستر جشنواره، بیان کرد: یکی از مشخصات پوستر امید است که در نگاه کودکان و نوجوانان کشور موج می‌زند که امیدوارم این اتفاق محوری برای انتقال شور و نشاط به نسل‌های بعدی و آیندگان باشد.

سید مسعود حسینی شهردار همدان و دبیر اجرایی جشنواره نیز در این مراسم با اشاره به بازگشت جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به همدان، گفت: در این دوره جدید که شاهد بازگشت جشنواره به همدان هستیم، شاهد رویدادهای خوب و نشاط‌آوری در همدان باشیم.

سیدمسعود حسینی با ابراز امیدواری که با افتتاح دبیرخانه دائمی جشنواره در همدان بماند، به جاری بودن رویداد تئاتر در همدان در سراسر سال اشاره و اظهار کرد: با برگزاری بیست و نهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، همدان به عنوان شهر دوستدار کودک مطرح است و برای بازگشت جشنواره به همدان همه تلاش کردند و برای دائمی شدن دبیرخانه در همدان نیز به هم‌افزایی ادارات و متولیان نیاز است.

حسینی درباره اعتبارات اختصاص یافته به این جشنواره، تصریح کرد: برای تأمین اعتبارات جشنواره، شهرداری همدان با همکاری شورای شهر همدان در پشتیبانی از جشنواره اعتباری اختصاص داده و سازمان مدیریت و برنامه بودجه استان همدان برای امور عمرانی کمک کرده و با حمایت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نشاط اجتماعی با برگزاری این جشنواره‌ها ایجاد می‌شود.

به گزارش ایسنا، در حاشیه مراسم رونمایی از پوستر جشنواره از آقای بهرام شاه‌محمدلو(آقای حکایتی) کارگردان، تهیه‌کننده و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون قدردانی شد و تمبر پوستر نیز امضا شد.

گفتنی است؛ بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از ۱۱ تا ۱۷ آبان ماه سال‌جاری در همدان برگزار می‌شود که شامگاه امروز با حضور رئیس شورای شهر همدان، شهردار همدان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از پوستر جشنواره رونمایی شد و دبیرخانه دائمی جشنواره در مجتمع فرهنگی، هنری عین‌القضات افتتاح شد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۶ مهر ۱۴۰۳ / ۲۱:۲۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403071612981
  • خبرنگار :