در راستای جلوگیری از انسداد شبکه فاضلاب صورت گرفت     

شستشوی ۱۷۰ کیلومتر شبکه و خط انتقال فاضلاب در شهرستان گرگان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان  از شستشوی ۱۷۰ کیلومتر شبکه و خط انتقال فاضلاب با هدف جلوگیری از انسداد شبکه در شهرستان گرگان خبر داد.  

ابوالفضل رحیمی عصر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: با هدف پیشگیری از گرفتگی در مسیر شبکه فاضلاب و کاهش حوادث احتمالی این اقدام توسط همکاران امور آب و فاضلاب شهرستان گرگان در شش ماه نخست سال جاری صورت پذیرفت.
    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در ادامه افزود: رفع گیر ۱۴۰ مورد سیفون، شبکه و انشعابات فاضلاب، اجرای بیش از ۲ هزار متر شبکه فاضلاب، اصلاح ۸۰ متر شبکه فاضلاب و همچنین نصب ۷۱۴ فقره انشعاب جدید فاضلاب در راستای افزایش شاخص بهره‌مندی مردم فهیم از دیگر فعالیت های صورت گرفته در بخش فاضلاب در شهرستان گرگان در این مدت بوده است.

رحیمی در ادامه مه پاشی ۱۰۰درصدی منهول‌های فاضلاب به تعداد ۶ هزار و ۳۷۲ فقره در سطح شهرستان گرگان  به منظور حذف حشرات از شبکه فاضلاب را از دیگر اقدامات در حوزه فاضلاب از ابتدای سال جاری تاکنون  عنوان نمود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در پایان تصریح کرد: بازرسی ۴ هزار و۹۲۷ مورد منهول فاضلاب، همسطح سازی و مرئی کردن ۱۶ فقره دریچه های منهول فاضلاب، تعویض بیش از ۳۰ فقره منهول و سیفون فاضلاب و همچنین شناسایی قطع و جمع آوری ۳ فقره انشعاب فاضلاب غیر مجاز از دیگر فعالیت‌های امور آبفا شهرستان گرگان در حوزه فاضلاب از ابتدای سال‌جاری تاکنون بوده است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۶ مهر ۱۴۰۳ / ۲۰:۳۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403071612963
  • خبرنگار : 50604