۱ برد و ۲ باخت، محصول هفته نخسته لیگ‌ برای نصف‌جهان

هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر هندبال با یک پیروزی خانگی و دو باخت نمایندگان نصف جهان رقم خورد.

به گزارش ایسنا، هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور، عصر امروز(۲شنبه، ۱۶ مهرماه) با ۳ دیدار برای نمایندگاه هندبالی اصفهان پیگیری شد.

در ابتدا تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان از ساعت ۱۴:۰۰ در سالن شهیدسجادی اصفهان میزبان نفت‌وگاز گچساران بود که این دیدار با نتیجه ۲۹ بر ۲۸ به‌سود نفتی‌ها به پایان رسید.

گیتی‌پسند که بیشتر از ۵۰درصد از نفرات آن نسبت به فصل گذشته تغییر کرده و جوان‌تر شده است در شرایطی به‌مصاف نفت‌وگاز گچساران رفت که شاگردان کیوان صادقی هنوز آمادگی و هماهنگی تیمی کامل نداشته و متوقف شدند.

در نیمه‌اول تیم هندبال نفت‌وگاز گچساران از ناهماهنگی بازیکنان گیتی‌پسند استفاده کرد و موفق شد پنج گل از گیتیزن‌ها پیش بیفتد، اما بازگشت خوب میزبان نتیجه را به تساوی کشاند و با درخشش باتجربه‌ترهای گیتی‌پسند، نیمه‌اول با تساوی ۱۵ بر ۱۵ به پایان انجامید.

در نیمه‌دوم سفیدپوشان گیتی‌پسند بازهم غافلگیر شدند تا نفت‌وگاز با فرصت‌طلبی دوباره اختلاف را به سه‌گل برساند. نمایش منطقی شاگردان کیوان صادقی بازی را متعادل کرد و گیتی‌پسند حتی توانست از نفت‌وگاز جلو بیفتد، اما در واپسین لحظات بازی نتیجه به‌سود میهمان بازگشت تا نگاه گیتی‌پسند برای کسب نخستین پیروزی در لیگ‌برتر به هفته دوم و تقابل خارج‌ازخانه با زغال‌سنگ طبس باشد.

از سوی دیگر تیم‌های هندبال فولاد مبارکه سپاهان و آلومینیوم اراک در چارچوب نخستین هفته از سی و هفتمین دوره لیگ برتر، از ساعت ۱۶ در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش‌جهان به مصاف هم رفتند.

زردپوشان دیار زاینده‌رود در نیمه نخست این دیدار با برتری ۲۰ بر ۱۰ به رختکن رفتند؛ در ۳۰ دقیقه دوم سپاهان به روند خوب خود ادامه داد و در پایان با حساب ۳۶ بر ۲۴ پیروز میدان شد.

تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در هفته دوم لیگ برتر دوشنبه ۲۳ مهر مهمان تیم نفت و گاز گچساران است.

سپاهان نوین نیز در حضور سرمربی تیم جدید تیم ملی مهمان سنگ آهن بافق بود که این دیدار را با حساب ۲۵ بر ۲۲ به میزبان واگذار کرد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۲۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403071612912
  • خبرنگار : 50348