جلسه غیرمنتظره نتانیاهو با کابینه؛ کشتار مردم فلسطین با نام «جنگ رستاخیز»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اولین سالگرد عملیات طوفان الاقصی از وزرای کابینه‌اش خواست نام جنگ علیه غزه از «شمشیرهای آهنین» به «جنگ رستاخیز» تغییر کند.

به گزارش ایسنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه و در اولین سالروز عملیات طوفان الاقصی اعضای کابینه را برای یک «جلسه توجیهی امنیتی» فراخواند.

او همچنین مدعی شد که «جنگ را زمانی متوقف خواهیم کرد که تمامی اهدافی که تعیین کردیم، محقق شوند و اطمینان یابیم حملاتی همانند هفت اکتبر هرگز تکرار نخواهند شد».

وبگاه عبری یدیعوت آحارونوت به نقل از نتانیاهو گزارش کرد: «از هفت اکتبر وارد جنگی برای موجودیت خود شدیم، از وزرا می‌خواهم نام آن از شمشیرهای آهنین به جنگ رستاخیز تغییر کند.»

نتانیاهو در ادامه گفت: «یک سال قبل حماس به ما حمله کرد و از آن روز ما در جنگی وجودی حملات علیه هفت جبهه را آغاز کردیم».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: «به دشمن حمله کردیم و تمام توان آن را از بین بردیم و به انجام ماموریت ادامه خواهیم داد».

او در ادامه نیز باز هم مدعی شد: «ضدحمله ما به دشمنانمان در محور شرارت، شرط اصلی تامین آینده و تضمین امنیت ماست و اسرائیل برای تغییر شرایط امنیتی منطقه تلاش می‌کند».

این ادعاهای نتانیاهو در حالی عنوان شده که رژیم صهیونیستی به هیچ‌کدام از اهداف خود از حمله نابودی حماس، آزادی اسرا و رفع تهدید از سرزمین‌های اشغالی نرسیده است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۱
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403071612856
  • خبرنگار : 71496