معاون فرماندار بروجرد:

اوقات فراغت فرصت ویژه‌ای برای پرورش مهارت است

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بروجرد گفت: اوقات فراغت فرصت ویژه‌ای برای پرورش مهارت است.

حسن بلوریان امروز (۱۶ مهرماه) در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اوقات فراغت از دلپذیرترین اوقات نوجوانان است که در این میان فعالیت‌های بدنی و ورزشی جایگاه ویژه‌ای در نگاه نوجوانان دارد.

وی خاطرنشان کرد: اوقات فراغت نوجوانان و جوانان از انحرافات و آسیب‌های اجتماعی حفظ و نگهداری می‌کند و موجب رشد و پرورش استعدادها و تضمین‌کننده سلامت و بهداشت روانی آن‌ها خواهد شد.

معاون فرماندار بروجرد اضافه کرد: اوقات فراغت لازمه احساس استقلال و خودشکوفایی و تعالی انسان است و این امر به‌نوبه خود در پیشرفت و کارکرد هر چه بیشتر اجتماع نیز مؤثر است.

بلوریان بیان کرد: اتخاذ تدابیر لازم به همراه دقت و هوشیاری بالا در محقق شدن برنامه‌ها و تأثیرگذاری آن‌ها در غنی‌سازی اوقات فراغت نقش بسزایی دارد.

وی با اشاره به غنی‌سازی اوقات فراغت به‌عنوان یکی از مهم‌ترین فرصت‌های تربیتی، ادامه داد: رویکرد اصلی در فعالیت‌های تابستانی آموزش مهارت‌های زندگی با تکیه بر شعار تربیت بدون توقف است.

معاون فرماندار بروجرد تصریح کرد: طراحی و برنامه‌ریزی برای ایام اوقات فراغت دانش آموزان باید به‌گونه‌ای جذاب و آموزنده باشد تا آنان قدری از سرگرمی‌های شبکه‌های اجتماعی فاصله گرفته و در راستای ارتقاء فکری و علمی خود در فضای واقعی تلاش کنند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403071612837
  • خبرنگار : 50175