در آستانه صدمین سالگرد تاسیس موسسه رازی؛

بیش از ۴۰۰ اندیشمند و متخصص صنعت طیور در موسسه رازی گرد هم می‌آیند

 دبیر اجرایی همایش یک روزه آنفلوانزای پرندگان از دعوت ۴۰۰ نفر از اندیشمندان، متخصصین طیور، کلینسین‌ها و اساتید دانشگاهی برای حضور در این گردهمایی به میزبانی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی موسسه رازی خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، علیرضا یوسفی ضمن اشاره به برگزاری دومین سمینار یک روزه آنفلوانزای پرندگان طی سال های اخیر در موسسه تحقیقات واکسن و سرم­سازی رازی اظهار کرد: این مرکز علمی معتبر در زمینه تحقیق و تشخیص بیماری­های دامپزشکی و تولید واکسن، یافته های علمی روزآمدی را در زمینه بیماری آنفلوانزای پرندگان در اختیار دارد که می­تواند بر انتخاب راهکارهای جدید مبارزه با این بیماری در کشور تاثیرگذار باشد.

عضو هیات علمی و مدیر پژوهش، آموزش و تجاری سازی موسسه رازی در خصوص جزئیات همایش گفت: این برنامه روز دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳  از ساعت ۸ تا ۱۴ برگزار و پس از افتتاحیه، از دکتر رضا ممیز، عضو هیات علمی و محقق پیشکسوت موسسه رازی تقدیر به عمل می­آید. در این همایش، سه سخنرانی پیش بینی شده است و در ادامه با پنل بحث، تبادل نظر و جمع بندی، خاتمه خواهد یافت.

وی افزود: در این روز نزدیک به ۴۰۰ نفر از متخصصان، کارشناسان، کلنیسین­های بخش خصوصی و دست اندرکاران صنعت طیور حضور خواهند داشت ضمن این که شرکت در همایش به صورت مجازی نیز ممکن خواهد بود.

در آستانه صدمین سالگرد تاسیس موسسه رازی، همایش یک روزه آنفلوانزای پرندگان با هدف به اشتراک گذاری و تبادل آخرین یافته‌های مرتبط با این حوزه با سخنرانی متخصصان طیور از موسسه رازی و دانشگاه تهران در روز سی ام مهرماه ۱۴۰۳ در موسسه رازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۴
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403071612803
  • خبرنگار : 50024