استاندار آذربایجان شرقی:

ائمه جمعه، جایگاه پدری خود را حفظ کنند

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نقش ائمه جمعه در تحقق وفاق و همدلی در جامعه، خطاب به آنها گفت: در شهر و شهرستان خود، جایگاه پدری‌تان را حفظ کنید تا شاهد انسجام و همبستگی اجتماعی باشیم.

بهرام سرمست در همایش تخصصی ائمه جمعه استان که با موضوع وقف برگزار شد، گفت: ما نماینده دکتر پزشکیان در استان هستیم و شعار این دولت نیز وفاق ملی است.

وی با بیان اینکه وفاق ملی یک ضرورت است و تنها یک سیاست نیست، افزود: وفاق ملی فقط در سطح سران قوا نیست و باید در همه سطوح پیاده‌سازی و عملیاتی شود.

سرمست با اشاره به رای کم‌نظیر نمایندگان مجلس به کابینه پیشنهادی رئیس جمهور، گفت: رئیس جمهور قبل از معرفی دولت به مجلس شورای اسلامی، از همه جریان های سیاسی پیشنهاد خواست و با کابینه ای که معرفی کرد، نشان داد که حتی به رقیب خود نیز فرصت خدمت داده است.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: وفاق و همدلی، نسخه امروز کشور است و در استان نیز باید پیاده‌سازی و عملیاتی شود.

وی با اشاره به دیدار اخیر خود با معاون اول رئیس جمهور، گفت: در دیداری که با دکتر عارف در تبریز داشتم، در مورد برخی پروژه‌های کلان استان بحث و تبادل نظر کردیم.

سرمست افزود: یکی از این موضوعات انتقال آب ارس به تبریز بود که خوشبختانه اعتبارات آن در کمیته اقتصادی مورد موافقت قرار گرفته و به هیئت دولت خواهد رفت.

استاندار آذربایجان به موضوع احیای دریاچه ارومیه نیز اشاره کرد و گفت: دریاچه ارومیه یک بحث ملی و فرامنطقه‌ای بوده و اگر نتوانیم آن را احیا کنیم آثارش فراتر از استان و منطقه خواهد بود و این موضوع را نیز در دولت مطرح کرده‌ام.

سرمست در ادامه گفت: در دولت وفاق ملی باید فراتر از مرزبندی‌های موجود عمل کنیم و نگاه ما در توزیع منابع باید به صورت متوازن باشد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی با تاکید بر اینکه به مدیران اعلام کرده‌ام کارنامه و برنامه داشته باشند، افزود: کارنامه اجرایی مدیران با شاخص‌های مدیریتی مورد ارزیابی قرار گرفته و برنامه آتی آنها نیز باید همسو با دولت دکتر پزشکیان باشد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403071612771
  • خبرنگار :

برچسب‌ها