توقیف شوتی حامل تجهیزات پزشکی قاچاق در جاده لاهیجان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان از توقیف یک دستگاه خودروی نیسان وانت شوتی حامل تجهیزات پزشکی خارجی فاقد مجوز گمرکی و بهداشتی خبر داد.

سرهنگ محمد خوش‌خلقت امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی است و پلیس با قاطعیت با هرگونه هنجارشکنی و اخلال در بازار برخورد قاطع و قانونی کرده و با سودجویان مقابله می‌کند.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در حین پایش خودروهای عبوری در جاده لاهیجان دارسازی به یک دستگاه خودروی نیسان حامل بار مشکوک شده و آن را جهت بررسی متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان گفت: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۱۲۸۳ قلم تجهیزات پزشکی خارجی فاقد اسناد و مدارک مثبته گمرکی و بهداشتی را کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده ۵ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال برآورد و در این خصوص متهم ۶۶ ساله با تشکیل پرونده، به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ خوش خلقت در پایان از شهروندان خواست، برای ریشه کن کردن قاچاق با مجموعه انتظامی همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403071612767
  • خبرنگار : 50042