عزیزی در دیدار با سردار رادان:

نحوه تامین امنیت به روش‌های سنتی امروزه میسر نیست

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در موضوع تامین امنیت یک بازتعریف داشته باشیم و باید بدانیم که نحوه تامین امنیت به روش‌های سنتی امروزه میسر نیست.

به گزارش ایسنا، ابراهیم عزیزی، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در دیدار با سردار رادان فرمانده انتظامی کشور که به مناسبت هفته براجا صورت گرفت ضمن تبریک هفته انتظامی به سردار رادان و همه کارکنان انتظامی در سخنانی اظهار داشت: خدا را شاکریم که توفیق شد در هفته انتظامی در محل ستاد باشیم و این هفته را به شما و کارکنان انتظامی تبریک بگوییم.

وی افزود: این دیدار ما صرفا به جهت قدردانی از زحمات پلیس در طول سال است و لازم دانستیم تا به نیابت از مردم و حوزه‌های انتخابیه خود و نیز از مجلس در ستاد فراجا حاضر شویم و این روز را تبریک بگوییم.

عزیزی خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم که باید در موضوع تامین امنیت یک بازتعریف داشته باشیم و باید بدانیم که نحوه تامین امنیت به روش‌های سنتی امروزه میسر نیست و باید یک رویکرد هوشمندانه در این زمینه اتخاذ شود و خوشبختانه راه اندازی مرکز تحلیل داده‌های پلیس، گامی موثر در این زمینه است و مجلس آمادگی دارد که در این بازتعریف جدید همراه پلیس باشد و گام‌ها و وظایف خود را در این زمینه انجام دهیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا دستگاه‌های اجرایی باید وظایف خود را در تامین امنیت اجرا کنند و در این مسیر، مجلس همراه فراجا خواهد بود.

در این نشست اعضای کمیسیون امنیت ملی نقطه نظرات خود را اعم از تقدیر و تشکر، انتقادات و پیشنهادات مربوط به حوزه‌های فراجا و نیز حوزه های مربوطه خود ارائه کردند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403071612749
  • خبرنگار : 90004