برنده روس رحمان عموزاد: مبارزه سختی در مسکو خواهیم داشت

آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم روسیه،گفت: مبارزه میان من و رحمان عموزاد در مسکو جالب و سخت خواهد بود.

به گزارش ایسنا، شامیل ممداف روس که در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ بلگراد با شکست ۸ بر ۶ رحمان عموزاد به مدال برنز جهان رسیده است، درباره تکرار رقابت با رحمان عموزاد در جریان دیدار تیم‌های ایران و روسیه که قرار است ۲۳ نوامبر در مسکو برگزار شود، گفت: آنجا یک مبارزه با رحمان عموزاد خواهم داشت. او قهرمان جهان و دارنده مدال نقره المپیک است. قطعا کشتی جالب و سختی خواهد بود چرا که رحمان کشتی‌گیر جوانی است و الان تجربه حضور در المپیک را هم دارد.

وی در ادامه درباره محروم شدن از حضور در المپیک پاریس پس از کسب سهمیه این رقابت‌ها، اظهار کرد: غیبت در این رقابت‌ها خیلی سخت بود اما با تمرین سعی کردم جای خالی مسابقه ندادن را پر کنم. حالا چرخه جدیدی آغاز شده و ما به مسابقات جهانی و قهرمانی اروپا می‌رویم. هدف اصلی ما آمادگی موفقیت در المپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس است.

دارنده مدال برنز جهان، درباره نتایج المپیک خاطرنشان کرد: همه چهره‌ها و رقبای من خوب بودند. آن چیزی که من را خیلی شگفت زده کرد درخشش ژاپنی‌ها بود. انتظار نداشتم یوکا از ژاپن قهرمان المپیک شود. دوست دارم با او در آینده نزدیک مبارزه کنم. ریورا از پورتوریکو نیز فراتر از انتظار ظاهر شد.

ممداف در پاسخ به این سوال که آیا به حضور در وزن بالاتر فکر می‌کند یا خیر، گفت: تا به حال در وزن ۷۰ کیلوگرم مبارزه نکرده ام و به این موضوع فکر هم نمی‌کنم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۹
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1403071612717
  • خبرنگار : 71506