اکستریم تی ایکس ال چگونه میتواند نظر طبقه متوسط را به خود جلب کند

با آمدن پاییز ، آفتاب گرم و آب و هوای مناسب این فصل همیشه افراد را وسوسه می کند تا خانواده یا دوستان خود را به یک سفر غیر برنامه ریزی شده ببرند. با این حال ، موضوع راحتی در حین سفر به خصوص در مسافت های طولانی همیشه یک معضل بوده است. برند اکستریم به خوبی از این نیاز کاربران خود آگاه است و از این روی توانسته است یک خودروی شهری جدید را به بازار معرفی کند که بالاترین میزان راحتی را برای مصرف کنندگان طبقه متوسط ​​فراهم کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از مدیران خودرو، خودروی تی ایکس ال در واقع ادغامی از دو فاکتور "راحتی" و "شکوه" است. طراحان این محصول از یک سو چه نهایت شکوه را در ظاهر این خودرو به نمایش گذاشته اند و از سوی دیگر در تمام جزییات آن فاکتور راحتی را لحاظ کرده اند. سرنشینان این خودرو چه هنگام رانندگی در جاده های کوهستانی ناهموار و چه هنگام عبور از خیابانهای شلوغ شهری ، می توانند نهایت راحتی را تجربه کنند.

از نظر فضا نیز ، بدنه اکستریم تی ایکس ال با ابعاد 4780*1890*1730 میلی متر و همچنین فاصله بین دو محور با طول 2800 متر فضای نسبتا بزرگی برای سرنشینان فراهم کرده است. از نظر پیکربندی صندلی ها نیز میتوان گفت صندلی های جلو به طور کامل مجهز به تهویه ، گرمایش، ماساژ و سایر عملکردها هستند. از سوی دیگر حافظه صندلی راننده ، 6 تنظیم برقی و 4 تکیه گاه برقی کمر نیز برای صندلی ها در نظر گرفته شده است. از نظر سلامت داخل خودرو نیز تی ایکس ال به سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو منطقه ای نیز مجهز است که نه تنها از فیلتر تهویه هوای سطح CN95 استفاده می کند، بلکه دارای سیستم کیفیت هوای  AQS، نظارت و تصفیه PM2.5 ، مولد یون منفی و سایر تنظیمات بهداشتی است.

عملکرد فوق العاده این خودرو در تست NVH نیز یک امتیاز مثبت دیگر آن محسوب میشود. به لطف شیشه دولایه عایق صدا و سیستم کاهش نویز فعال ENC، خودروی تی ایکس ال به خوبی از ورود صدای باد، صدای لاستیک و صدای موتور به داخل کابین جلوگیری میکند. در مجموع  میتوان گفت خودروی تی ایکس ال یک خودروی کاملا بی صدا محسوب میشود. صدای فراگیر پانوراما منحصر به فرد و 23 بلندگو این خودرو باعث می شود سرنشینان از موسیقی با کیفیت بالا لذت ببرند. همچنین برای سفرهای دسته جمعی نیز اکستریم تی ایکس ال می‌تواند فضایی راحت و آرام برای صندلی‌های عقب فراهم کند و نهایت راحتی را برای سرنشینان به ارمغان بیاورد.

با انتخاب تی ایکس ال ، مشتری میتواند از یک خودرو خاص و یک تجربه رانندگی منحصر به فرد بهره مند شود. این خودرو ترکیبی عالی از راحتی و شکوه است و به مشتریان این امکان را می دهد که در حین رانندگی حس لوکس بودن را تجربه کنند. خودروی تی ایکس ال چه هنگام رانندگی در مسافتهای کوتاه و چه در مسافتهای طولانی ، می تواند طیف وسیعی از امکانات و راحتی را برای مصرف کنندگان به ارمغان بیاورد. مهم نیست که هوا چقدر غیرقابل پیش بینی باشد، سیستم دمای ثابت تی ایکس ال همیشه خودرو را در دمای مطلوبی نگه می دارد. هر بار که سرنشینان این خودرو سفری را آغاز می کنند، این خودرو می تواند آنان را در یک فضای رانندگی مجلل و متمایز غوطه ور کند، گویی مشتری در یک هتل لوکس پنج ستاره است و سبکی منحصر به فرد و از رانندگی را تجربه میکند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • دوشنبه/ ۱۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403071612700
  • خبرنگار :