جانشین فرمانده انتظامی استان خبر داد

کشف ۷۵ کیلو حشیش از یک خانه مسکونی در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف ۷۵ کیلوگرم حشیش با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد و همکاری ماموران انتظامی شهرستان چناران خبر داد.

سردار احمد نگهبان با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر کلانشهر مشهد با همکاری ماموران انتظامی شهرستان چناران با یک سری کار اطلاعاتی به سرنخ‌هایی مبنی بر نگهداری محموله قاچاق مواد مخدر در یک خانه مسکونی در محدوده بولوار سجاد دست یافته و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با کنترل نامحسوس محل، پس از اطمینان صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وارد عمل شدند.

سردار نگهبان بیان کرد: ماموران انتظامی در این عملیات در بازرسی از مخفیگاه متهم ۷۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش کشف و مکان موردنظر با هماهنگی مقام قضائی پلمب شد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری پلیس، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی، خاطرنشان کرد: بی شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با موادمخدر و جلوگیری از قاچاق آن و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت‌های پلیس می‌تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403071612684
  • خبرنگار : 50355