فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه لرستان:

هیچ جایگاهی بهتر از آموزش‌ و پرورش برای خدمتگزاری نیست

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه لرستان گفت: هیچ جایگاهی بهتر از آموزش‌ و پرورش برای خدمتگزاری نیست.

سردار علیشاهی امروز (۱۶ مهرماه) در مراسم تجلیل از فعالان طرح شهید عجمیان، بیان کرد: هیچ جایگاهی بهتر از آموزش‌ و پرورش برای خدمتگزاری نیست چون عالمان و فرهیختگان از دل این نهاد بزرگ به وجود می‌آیند که برای جامعه سودمند هستند.

وی با اظهار خرسندی از کارهایی که در این راستا صورت گرفته است افزود: با کمک و همکاری نیروهای جهادی و آموزش‌ و پرورش خدمات خوبی ارائه شد و خداوند را شاکریم که در طرح‌های که به نفع محرومین است توانسته‌ایم گام‌های کوچکی برای مردم برداریم.

یونس بهاروند ایران‌نیا سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی همه‌ کسانی که در این امر مهم و جهادی سهیم بودند، اظهار کرد: این طرح یک طرح پربرکتی است که به نام شهید عجمیان مزین شده، یک طرحی که در آن نیروهای مردمی و جهادی بدون گرفتن هیچ‌گونه اجرت و چشم داشت مادی در کنار آموزش‌ و پرورش به شاداب سازی و رنگ‌آمیزی، تعمیر میز و صندلی، شیرآلات  و روشنایی فضای کلاس و ...پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دستاوردهای این طرح بزرگ در مناطق و مدارسی صورت گرفت که نیاز و محرومیت بیشتری داشتند که امسال بیش از دو هزار کلاس در لرستان در این طرح شاداب سازی شد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403071612669
  • خبرنگار : 50176