رئیس دادگستری شهرستان آرادان معارفه شد

رئیس دادگستری شهرستان آرادان با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان سمنان تودیع و معارفه شد.

حجت الاسلام و المسلمین عین الکمالی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان سمنان امروز ۱۶ مهرماه در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حجت الاسلام والمسلمین شریفی نیا امام جمعه آرادان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و نیروهای نظامی، انتظامی و خانواده شهدا در سالن فرمانداری برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی به سهم بالای فراجا در تکمیل فرآیند قضایی و صدور حکم عادلانه پرداخت و اظهار کرد: مقوله امنیت یکی از زیر ساخت مهم و تاثیرگذار در توسعه جامعه محسوب می شود.

او از وجود امنیت بالا در استان خبر داد و افزود: تلاش های همه جانبه، شبانه روزی و مستمری برای حفظ و تأمین امنیت در استان صورت می گیرد.

وی با اشاره به اولویت های دادگستری استان افزود: رسیدگی بهنگام به پرونده های قضایی، دادرسی الکترونیکی، حفظ کرامت انسانی مراجعین و خدمت رسانی کریمانه به آنان، از جمله اولویت های دادگستری استان سمنان در سال جاری است.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین فریدونی، رئیس جدید دادگستری شهرستان آرادان گفت: تلاش خواهد شد تا در رفع مشکلات و پیگیری مسائل در حوزه های مختلف شاهد ارتقا و پیشرفت باشیم.
وی تاکید کرد: قطعاً در برخورد با مجرمین و مخلان امنیت، برخورد مناسب و قاطعانه انجام خواهد شد. 

به گزارش ایسنا، در این آیین از زحمات رضا حیدری فیروزجائی تقدیر و حجت‌الاسلام والمسلمین فریدونی به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان آرادان معرفی شد.
انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403071612598
  • خبرنگار :